تبیان، دستیار زندگی
ماهی های شیر خوار، همان ماهی های رنگی کوچولوی اکواریوم هستند. ببینید چطور با تغذیه شیر، بزرگ و حجیم شده اند. این ماهی ها تاییدی بر نقش مهم شیر در تغذیه و روند رشد هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماهی های شیرخوار

ماهی های شیرخوار

ماهی های شیر خوار، همان ماهی های رنگی کوچولوی آکواریوم هستند. ببینید چطور با تغذیه شیر، بزرگ و حجیم شده اند. این ماهی ها تائیدی بر نقش مهم شیر در تغذیه و روند رشد هستند.

ماهی های شیرخوار

نمایشگاه جانوران و گیاهان آبزی هانزو آکواریوم Hanzhou Aquarium در کشور چین در حال حاضر تبدیل به یک قطب گردشگری و توریستی شده است. مکانی که تنها برای خرید ماهی های رنگی و جانوران آکواریومی تعلق داشت.

ماهی های شیرخوار

این ابتکار جالب توسط صاحب نمایشگاه ، آقای دینگ فنگ 47 ساله صورت گرفته است.

ماهی های شیرخوار

او می گوید: من از ماه ها پیش شیر دهی به ماهی های آکواریومی را شروع کردم. البته من به آنها شیر خشک می دهم. کمی طول کشید تا ماهی ها به این نوع تغذیه عادت کنند. و حالا آن را خیلی دوست دارند و برای خوردن آن باهم رقابت می کنند.

همه همکارانم نیز همین رویه را پیش گرفتند. چرا که ماهی ها با تغذیه شیر خشک بسیار قوی، بزرگ، سالم و طول عمر بیشتری پیدا کرده و می توان آنها را به قیمت خوبی فروخت.

ماهی های شیرخوار

همچنین این مرد چینی در ازای دریافت مبلغی به بازدیدکنندگان اجازه می دهد با شیشه شیرهای آماده به ماهی ها ی نمایشگاه شیر دهند. این ابتکار جالب و هیجان انگیز، بسیار پر طرفدار و مورد توجه افراد، بخصوص بچه ها قرارگرفته است.

شما نیز اگر به خوردن شیر در زندگی روزانه ی خود توجه بیشتری کنید نتیجه ی مثبت آن را در بزرگسالی می بینید. شیر یکی از مواد غذایی اصلی برای بدن انسان به حساب می آید. شیر روند رشد را بالا می برد، زیرا تاثیر مستقیم بر روی استخوان ها دارد.

پس برای داشتن سلامتی و بدن قدرتمند از خوردن شیر غافل نشوید.

تهیه و تنظیم : مهدیه زمردکار

مطالب مرتبط

مدرسه ی ماهی ها

 سنجاب های پرنده

میمونی که در باران عطسه می کند!

باهوش ترین پرنده

موش آهوی قهوه ای

خطرناک ترین مارهای جهان

شکارچیان خطرناک

جانوری کیسه دار شبیه به خرس

اژدهای دریایی برگدار

اسب آبی کوتوله

مارمولک های دم برگی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.