تبیان، دستیار زندگی
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: بیش از 20 خدمت متنوع و جدید در نمایشگاه امسال تلکام ارائه می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

20 خدمت جدید همراه اول در نمایشگاه تلکام

سیم کارت

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: بیش از 20 خدمت متنوع و جدید در نمایشگاه امسال تلکام ارائه می شود. 

به گزارش روابط عمومی، «وحید صدوقی» در حاشیه نمایشگاه تلکام 2010 افزود : بیش از 20 خدمت ارزش افزوده جدید و متنوع در نمایشگاه امسال تلکام ایجاد و در روزهای آینده این خدمات فعال می شود و مردم و مشترکان همراه اول می توانند با بازدید از نمایشگاه از این سرویس ها بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت : مهم‌ترین این خدمات، خدمت جیرینگ یا پرداخت آنی همراه اول است که امروز بعد از افتتاح نمایشگاه تلکام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

وی افزود: مشترکان همراه اول با استفاده از این خدمت می‌ توانند پرداخت یا انتقال وجه را به‌صورت آنی و کمتر از یک دقیقه انجام دهند. وی اضافه کرد: مشترکان می توانند با بازدید از نمایشگاه از خدمات این سرویس همراه اول بهره مند شوند.

صدوقی گفت: با ایجاد این خدمت، تحول و انقلاب در پرداخت وجه صورت می‌گیرد و مردم با استفاده از آن می‌توانند به راحتی وجوه را منتقل می‌کنند.

وی افزود: البته برخی از خدمات ما آزمایش اولیه را می گذرانند که ممکن است مقیاس خدمات دهی ما محدود باشد اما در کل از امروز خدمات دهی متنوع و جدید معرفی و آغاز می شود. مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت:هم اکنون بیش از 38 میلیون مشترک همراه اول داریم.

وی افزود : افزایش تعرفه خدمات همراه اول در حال حاضر در برنامه این شرکت نیست و توسعه شبکه های همراه اول نیز در دست اجراست.

نمایشگاه تلکام 2010 از امروز تا 25 آبان در دو نوبت صبح و عصر در نمایشگاه بین المللی تهران دایر است.

تنظیم: هومن بهلولی