تبیان، دستیار زندگی
این جوری که به گوش می رسد, چند روز دیگر فیلمبرداری اخراجی ها3 شروع خواهد شد؛ فیلمی که قطعا رقم های فروش سینمای ایران را، بار دیگر جابه جا خواهد کرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخراجی های 3 آمدند

اخراجی ها3

با ثبت قرار داد اولین گروه از بازیگران فیلم سینمایی «اخراجی ها3» آخرین فیلم از سه‌گانه سینمایی «مسعود ده‌نمكی» وارد فاز جدیدی از تولید شد. در هفته جاری اولین گروه از بازیگران فیلم سینمایی «اخراجی‌ها3» قرارداد بازی در این فیلم را به ثبت رساندند. محمدرضا شریفی نیا، علی‌دهكردی، بهنوش بختیاری، مریم‌ كاویانی، سیروس كهوری‌نژاد، محمود مقامی، سپند امیرسلیمانی، رز رضوی و ابوالفضل همراه بازیگرانی هستند كه قرار داد بازی آنها طی هفته گذشته به ثبت رسید و گروه دوم بازیگران نیز در هفته آینده قراردادشان امضاء خواهد شد.

در پروژه سینمایی «اخراجی‌ها3» بیش از 40 بازیگر مطرح حضور خواهند داشت كه به طور متوسط و در سكانس‌های متفاوت بین 100 تا 2هزار هنرور نیز در غالب 100 گروه بازیگری مقابل دوربین قرار خواهند گرفت كه در نوع خود امری بی‌سابقه در سینمای ایران به حساب می‌آید.

اخراجی های 3 که برای اولین بار فیلمنامه اش در جشن تجلیل از عوامل اخراجی های 2 در تالار وزارت کشور رونمایی شده بود،  پیش تولید طولانی ای را پشت سر گذاشت که دلیلش پروداکشن عظیم فیلم عنوان شده. همچنین تاخیر در صدور پروانه ساخت فیلم حاشیه های زیادی به دنبال داشت. فیلمنامه این فیلم چند بار دچار تغییر شده تا به مرحله تولید رسیده و حتی پیش بینی داستان فیلم به مسابقه گذارده شده است.

تاكنون محمد‌حسین جعفریان و خلیل جوادی ترانه‌هایی را برای ساخت تیتراژ «اخراجی‌ها3» سروده‌اند كه با تكمیل فهرست بازیگران در هفته آینده پیش‌بینی می‌شود آخرین فیلم از سه‌گانه «اخراجی‌ها» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی «مسعود ده‌نمكی» اوایل آذرماه در تهران كلید بخورد

مهران رجبی یکی از بازیگران فیلم درباره داستان این فیلم گفته: آقای ده‌نمکی از من دعوت کرد که در سری سوم این فیلم هم حضور داشته باشم – ظاهرا قرار است من دراین فیلم نقش یک کاندیدای ریاست جمهوری را بازی کنم – اتفاقاتی که پیرامون او و دیگر کاندیداها می‌افتد منجر به موقعیت‌های خنده ‌می‌شود. آن طور که من فیلمنامه را خواندم و با آقای ده‌نمکی حرف زدم ودر جریان قصه قرار گرفتم این فیلم به یک اثر پر مخاطب تبدیل خواهد شد.

داستان اخراجی های 3 بر خلاف دو قسمت قبلی در زمان حال و در شهر روایت می شود و یک طنز سیاسی درباره حوادث بعد از جنگ تحمیلی است.

تاكنون محمد‌حسین جعفریان و خلیل جوادی ترانه‌هایی را برای ساخت تیتراژ «اخراجی‌ها3» سروده‌اند كه با تكمیل فهرست بازیگران در هفته آینده پیش‌بینی می‌شود آخرین فیلم از سه‌گانه «اخراجی‌ها» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی «مسعود ده‌نمكی» اوایل آذرماه در تهران كلید بخورد.


منبع: کافه سینما

گروه سینما و تلویزیون تبیان