تبیان، دستیار زندگی
این روزها شاید اسم جشنواره ای با عنوان اندیشه¬های من و مامان و بابام به گوشتون خورده باشه. این جشنواره، به این شکل طراحی شده که شما میتونید به همراه خانواده¬ی صمیمی و گرمتون در اون شرکت کنید و یه عالمه فعالیت های گروهی رو با هم انجام بدید....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اندیشه های من و مامان و بابام

سلام دوستای تبیانی عزیزم

این روزها شاید اسم جشنواره ای با عنوان "اندیشه های من و مامان و بابام" به گوشتون خورده باشه. این جشنواره، به این شکل طراحی شده که شما میتونید به همراه خانواده ی صمیمی و گرمتون در اون شرکت کنید و یه عالمه فعالیت های گروهی رو با هم انجام بدید.

جالبیه این جشنواره دقیقاً در همین مطلبه!

شما شاید تجربه ی کارهای جمعی رو در مدرسه و با دوستاتون در سال های مختلف داشته باشید اما ممکنه یه فعالیت علمی رو به همراه خانواده انجام نداده باشید. جشنواره ی "اندیشه های من و مامان و بابام" به شما این فرصت رو میده که لذت همفکری و همکاری رو این بار در جمع خانوادگی تجربه کنید.

این جشنواره در موزه ی دارآباد تهران برگزار میشه که فقط دو روز از اون باقی مونده (پنجشنبه و جمعه 20 و 21 آبان 89).

اگر دوست داشته باشید با اتفاقاتی که در این جشنواره میفته کمی بیشتر آشنا بشید، میتونم از روال این جشنواره و فعالیت های چندتا غرفه که برام خیلی جالب بود براتون بنویسم.

وقتی که می خواید وارد محیط سالن بشید به شما یک پاکت داده میشه که توی اون یک کاغذی که مطالبی روی اون نوشته شده به عنوان راهنما و مقداری پول مجازی( با واحد جیرینگ ) قرار داره. در واقع شما باید برای انجام دادن هر فعالیت مقداری جیرینگ ( واحد پول های مجازی این جشنواره ) پرداخت کنید، حالا اگه تونستید اون فعالیت رو به خوبی انجام بدید و مسئول محترم غرفه ی مربوطه هم کار شما رو تأیید کرد، یک مقدار بیشتری از اون مقدار جیرینگی که پرداخت کردید دریافت می کنید و به این ترتیب اگر موفق بشید به امتیاز 350 جیرینگ دست پیدا کنید، یه لوح تقدیر از طرف "کلبه ی آفرینش فکر" و جایزه ای از طرف "معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه 1" دریافت خواهید کرد.

اندیشه های من و مامان و بابام

یکی از غرفه ها، کلبه ی بازی دو نفرست که در اون دو گروه (دو خانواده) در مقابل هم قرار گرفته و بازی طراحی شده رو انجام میدن و با نظر مسئول غرفه برنده مشخص شده و امتیاز لازم رو دریافت میکنه.

یکی دیگه از غرفه ها، غرفه ی ساختنیه که در اون باید مطابق الگوهایی که در اختیارتون قرار میگیره یک طناب رو گره بزنید یا یک ساختمان چوبی رو - البته با دقت و تمرکز - بسازید.

اندیشه های من و مامان و بابام

غرفه ی مومیایی یکی از غرفه های خیلی جذابه که ایده ی اون از یک فعالیت جالب گرفته شده و هیجان زیادی هم داره، باید مراقب باشید دست مومیایی بهتون نرسه وگرنه ...

اندیشه های من و مامان و بابام

راستش غرفه ها تعدادشون زیاده و اینجا بیش از این فرصت نیست که براتون توضیح بدم. اما به دوستایی که امکان شرکت در این جشنواره رو دارن توصیه میکنم از دستش ندن و لذت همفکری با خانواده های خوبشون رو در این روزهای باقی مانده از این برنامه بچشن.

امیدوارم با پیش بردن کارهامون با مشورت و همفکری، موفقیت های بیشتری رو در زندگی کسب کنیم.


نویسنده ی خبر : محمد کاشانچی - کلبه ی آفرینش فکر

تنظیم: نوربخش - مرکز یادگیری تبیان