تبیان، دستیار زندگی
سرمربی پیشین تیم پرسپولیس با بیان اینکه باید حرکت امثال پیروانی ها عابدزاده ها و شاهرودی ها حفظ شود، گفت: اگر امثال حسن حبیبی و مهاجرانی به من بگویند داخل چا بپر با کله می پرم اما اگر کسی غیر فوتبالی باشد و جایگاه بالایی هم داشته باشد و در مورد فوتبال چیز
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موبایل و کاسبی ممنوع!!!

علی پروین

بخش ورزشی _علی پروین که پس از شکست استیل آذین برابر راه آهن به عنوان رئیس سازمان فوتبال این باشگاه انتخاب شد و از صبح امروز تمرینات را زیر نظر گرفت،گفت: اگر می‌خواهیم تیم را درست کنیم بازیکنان کاسب باید به فکر فوتبال باشند و هیچ بازیکنی نباید با موبایل روشن به تمرین بیاید.

به گزارش خبرنگار مهر علی پروین پس از نشست ظهر امروزش با کادر فنی تیم فوتبال استیل آذین در نشستی با خبرنگاران به سئوالات آنها پاسخ داد. وی در ابتدا با بیان اینکه مانند برادر بزرگتر در این تیم حضور یافته است گفت: افشین پیروانی مثل شیر با دستیارانش روی نیمکت هستند و من روی نیمکت نمی نشینم ضمن اینکه هیچ کس دست به کادر فنی نمی زند و ما سعی می کنیم با کمک همه تیم را به جایگاه خودش برگردانیم.

رئیس سازمان فوتبال باشگاه استیل آذین اضافه کرد: ما آمده ایم تیم نتیجه بگیرد از این بدتر که نمی شود اما سعی می کنیم به عنوان یک بزرگتر مشکلات تیم را برطرف کنیم فوتبال سه امتیازی است و با یکی دو نتیجه خوب تیم به رده های بالاتر صعود می کند.

من به عنوان بزرگتر آمده ام و چارچوب اختیاراتمان درون زمین چمن است. انشاءالله آقای مهریزی هم بماند و با هم برای موفقیت تیم تلاش کنیم.

وی در مورد صحبتهایش با علی کریمی و مهدی مهدوی کیا اظهار داشت: من با آنها درد دل کردم تا ببینم ایراد کار کجاست می خواهم درد تیم را پیدا کنم اما با شرایطی که  استیل آذین دارد به این زودی ها نمی توان مشکل را پیدا کرد.

علی پروین

پروین در ادامه گذری به گذشته زد و تصریح کرد: ما در گذشته سال تا سال نمی باختیم و وقتی تیم می باخت کسی جرات نداشت از جلوی رختکن رد شود بازیکنان دو ساعت ناراحت بودند اما متاسفانه در حال حاضر غیرت و تعصب رفته رفته از بین بازیکنان جدا می شود اما ما آمده ایم آن را به تیم تزریق کنیم. ما باید نتیجه بگیریم زیرا باید جوابگوی مردمی باشیم که ما را تشویق می کنند.

وی اضافه کرد: زمانی که عابدزاده بازی می کرد ساعت 8 می خوابید همه فکر و ذکرش فوتبال بود مجتبی محرمی هم با تعصب بازی می کرد و در هر جایی که می گذاشتم از هم پستی هایش در تیم ملی بهتر بازی می کرد حتی یک بار درون دروازه هم از محرمی استفاده کردم.

پروین در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه پست مدیر فنی هنوز از دیدگاه وی کشک است تاکید کرد: من به عنوان بزرگتر آمده ام و چارچوب اختیاراتمان درون زمین چمن است. انشاءالله آقای مهریزی هم بماند و با هم برای موفقیت تیم تلاش کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر رسانه ها خوب یا بد بنویسند با همه رفیق است افزود: ما اگر حرمت خودمان را در این مملکت بدانیم همه چیز درست می شود امکان ندارد من یک روز جلوتر از ناصر ابراهیمی راه بروم او بزرگتر و مربی من بوده 5 دوره مربی تیم ملی بوده و احترامش واجب است.

علی پروین

پروین صحبت هایش این گونه ادامه داد: نباید جلوی کسی که پیراهن فوتبال بر تن نکرده دولا راست شد اگر بفهمید من چه می گویم اوضاع فوتبال بهتر می شود. من می خواهم چشم بازیکنی را دربیاورم که یک فرد به خاطر معروف شدن چند صباحی در فوتبال پول خرج می کند و آن بازیکن جلوی فرد دولا راست می شود. متاسفانه به خاطر پست و مقام بعضی حاضرند هر کاری بکنند قطعا اگر این مشکل حل شود فوتبال درست می شود.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس با بیان اینکه باید حرکت امثال پیروانی ها عابدزاده ها و شاهرودی ها حفظ شود، گفت: اگر امثال حسن حبیبی و مهاجرانی به من بگویند داخل چها بپر با کله می پرم اما اگر کسی غیر فوتبالی باشد و جایگاه بالایی هم داشته باشد و در مورد فوتبال چیزی به من بگویم آن را انجام نمی دهم.

وی با بیان اینکه وقتی در والیبال به پسرم می بازم تا صبح خوابم نمی برد تاکید کرد: از امروز اگر تیم ببازد دو ساعت بازیکن را در رختکن نگه می دارم تا غصه بخورند هر کسی باشد باید بماند و اگر تاسف نخورد و برود دیگر خداحافظ.

پروین در این خصوص اضافه کرد: پرسپولیس هم را نگاه کنید بازیکنانش سه هفته است با تعصب و غیرت بازی می کنند وقتی نتیجه می گیرند خودشان سینه شان را سپر کرده اند و لذت این پیروزی ها را می برند به همین دلیل بازیکنان باید با تمام توان به مسابقات آینده بروند.

"وقتی می بازم 48 ساعت نمی توانم از خجالت از خانه بیرون بیاییم". سرمربی پیشین پرسپولیس با اشاره به این مسئله افزود: خود شما فوتبالیست ها را بزرگ کرده اید اما من از امروز کارم را شروع کرده ام هیچ کس حق ندارم سر تمرین با موبایل روشن بیاید. کسی که 3 ، 4 ساعت طاقت نداشته باشد موبایلش خاموش بماند چگونه می خواهد برای تیم فوتبال بازی کند؟ اگر این روند ادامه داشته باشد و بازیکنان هر کاری دلشان بخواهد انجام دهد نمی توانیم نتیجه بگیریم.

ما چیزی که بلدیم و تجربه ای که داریم را به کادر فنی منتقل می کنیم همچنین جلوی مسایل حاشیه ای را می گیریم. اگر کسی کاسب است و نمی تواند موبایلش را خاموش کند اینجا چکار می کند اگر در اختیار تیم است باید در زمان بازی ها و تمرینات تمام فکر و ذکرش موفقیت باشد. از افشین پیروانی گرفته تا تدارکات باید همه موبایل هایشان را خاموش کنند.

علی پروین
وی با بیان اینکه از روزی که پول به این فوتبال آمده همه چیز به هم ریخته و بازیکنان دنبال آن هستند که در کدام تیم بیشتر پول می گیرد و اگر به آنها پول ندهیم به جای دیگر می روند افزود: اگر بتوانید در زمین 90 دقیقه بدوید و چند ستاره هم داشته باشید همه تیمها را خواهید برد مثلا استیل آذین در نیمه اول مقابل پرسپولیس بازیکنانش 60 دقیقه دویدند و عملکرد خوبی داشتند اما در نیمه دوم بدنهایشان تحلیل رفت و در زمین راه رفتند.

پروین با بیان اینکه من نیامده ام کسی را عوض کنم اما می خواهم تیم را درست کنم اضافه کرد: ما چیزی که بلدیم و تجربه ای که داریم را به کادر فنی منتقل می کنیم همچنین جلوی مسایل حاشیه ای را می گیریم. اگر کسی کاسب است و نمی تواند موبایلش را خاموش کند اینجا چکار می کند اگر در اختیار تیم است باید در زمان بازی ها و تمرینات تمام فکر و ذکرش موفقیت باشد. از افشین پیروانی گرفته تا تدارکات باید همه موبایل هایشان را خاموش کنند.

وی در بخش پایانی سخنانش به این نکته مهم اشاره کرد که بدترین چیز برای فوتبالیست بی خوابی است. وی ادامه داد: روزی که آلن راجرز به ایران آمد به بازیکنان گفت هر کاری دوست دارید بکنید اما باید توان انجام تمرینات را داشته باشید در غیر این صورت با شما برخورد می کنم بعضی از بازیکنان حرفه ای اروپا می گویند ما هنوز ساعت 11 شب را ندیده اند اما بازیکنان ما به جای استراحت و تمرکز کارهایی می کنند که به آنها ضربه می زند.

علی پروین

وی در مورد افشین پیروانی هم تاکید کرد از روز اول گفتم افشین کارش خوب است اما مسائلی دست به دست هم داد تا وی تا حدودی دور شود. ما آمده ایم کاری که از دستمان برآید انجام دهیم و شرایط را با کمک افشین درست کنیم.

پروین همچنین تاکید کرد: اصل مطلب بازیکنان است که داخل زمین باید تمام توانشان را بکار ببرند. پیروانی تا لب خط تنها می تواند برود و یا در بین دو نیمه نکات فنی را به بازیکنان بگوید اما بازیکنان عصای دست مربیان هستند و باید در زمین به موفقیت تیم کمک کنند.

وی در مورد انحلال تیم استیل آذین یا انتقال آن به شهری دیگر تاکید کرد: این حرفها اصلا درست نیست هدایتی مثل شیر دوست دارد به تیم کمک کند با اینکه نتایج او را دل زده کرده و ناامید شده است اما همچنان با تمام قوا به فکر موفقیت تیم است ما هم باید تلاش کنیم تا با نتیجه گرفتن تیم زحمات هدایتی را به نحوی جبران کنیم.

پروین در مورد هدفش از حضور در استیل آذین گفت: اول باید به فکر این باشیم که با یکی دو برد به شرایط عادی برگردیم ما زیاد عقب نیستیم اما باید بیشتر تلاش کنیم تا کم کم به رده های بالای جدول برسیم.

منبع :خبرگزاری مهر

تنظیم برای تبیان /سمیه حدادی