تبیان، دستیار زندگی
از هر دو سایت اسلامی یکی متعلق به وهابی‌ها است و به طور کلی در فضای سایبری راجع به مهدویت و آخرالزمان 5/1 میلیون صفحه وجود دارد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیمی از سایت های اسلامی، متعلق به وهابیت!

1ìì3 eh33g *-bìb'*ì hdì 951

از هر دو سایت اسلامی یکی متعلق به وهابی‌ها است و به طور کلی در فضای سایبری راجع به مهدویت و آخرالزمان 5/1 میلیون صفحه وجود دارد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، رییس موسسه تحقیقاتی ولی‌عصر‌(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، در اولین هم‌اندیشی و بررسی شیوه‌های تبلیغی وهابیت که در پژوهشکده باقرالعلوم‌(علیه السلام) قم برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از اینترنت، ماهواره، انتشار مطالب ضد شیعی از علمای شیعه و چاپ کتاب به نقل از علمای شیعه از شیوه‌های جدیدی است که وهابیت در تبلیغات خود از آن بهره می برد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی‌قزوینی با اشاره به پیچیدگی های خاص فرقه ضاله وهابیت افزود: امکانات مالی و نیروی انسانی فراوان باعث شده تا مراکز متعدد فرهنگی در اختیار وهابیت قرار گرفته و حتی در سازمان ملل متحد و یونسکو نماینده داشته باشند.

چهل هزار سایت ضدّ شیعی!

این استاد حوزه فعالیت ها و تبلیغات شدید وهابیت را مد نظر قرار داد و گفت: وهابیون40 هزار سایت ضد شیعی دارند که تنها در یک سایت آنان 40 هزار کتاب و مقاله علیه شیعه وجود دارد که پر افترا، فحش و اهانت است.

وی با بیان اینکه و هابی‌ها در مد گسترده به زبان فارسی علیه شیعه فعالیت دارند بیان داشت: از هر دو سایت اسلامی یکی متعلق به وهابی‌ها است و به طور کلی در فضای سایبری راجع به مهدویت و آخرالزمان 1.5 میلیون صفحه وجود دارد.

آمار هشدار دهنده

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی‌قزوینی هم چنین یادآور شد: از هزار و 800 ماهواره که در منطقه فعال است، 300 ماهواره از سوی وهابی‌ها علیه مکتب اهل‌بیت‌(علیهم السلام) برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی می نمایند.

وی با ابراز تأسف از فعالیت و تبلیغات کم شیعیان ابراز داشت: مجموع  تلویزیون‌های جهان که در اختیار شیعه است به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد و از آنها نیز که به سود شیعه می باشد با دعوت از کارشناسان غیر متخصص و به بهانه د فاع از ولایت به ضرر شیعه تمام می‌شود.

سال اختلاف شیعه و سنی!

وی با بیان این که کنگره آمریکا، سال 2009  را سال اختلاف شیعه و سنی اعلام کرده و برای آن بودجه‌ای نیز تصویب نمود، تأکید کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای شیعی باید انسجام و هماهنگی بیشتری با همدیگر داشته باشند که وهابیت‌ها نتواند از آنها سوء استفاده کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قزوینی با هشدار در خصوص توطئه‌ برای قطع ماهواره‌های شیعی گفت: عده ای که به بهانه قطع برخی ماهواره های شیعی که به مراجع جسارت کرده اند، درصدد قطع تمام شبکه های شیعی هستند.

وی افزود: شبکه ماهواره‌ اهل‌البیت‌(علیهم السلام) که پر بیننده‌ترین شبکه به زبان عربی، معارف اهل‌بیت‌(علیهم السلام) را ترویج می کند را تعطیل کرده اند!

تشرف جوانان وهابی به تشیع

وی با بیان این که در 15 قرن اخیر رویکرد جوانان وهابی به شیعه مانند قرن اخیر نبوده است، بیان داشت: در عصر حاضر روزانه چندین جوان وهابی به مذهب حقه شیعه روی می‌آورند.

رییس موسسه تحقیقاتی ولی‌عصر‌(علیه السلام) انتشار مطالب ضد شیعی از علمای شیعه را از تبلیغات جدید وهابی‌ها علیه شیعه عنوان کرد و گفت: کسانی که از سوی حوزه‌های علمیه شیعه  رانده شده‌اند و دست به مطالب افترا علیه شیعه زده اند، وهابی‌ها با بزرگ نمایی آنان و دادن لقب‌هایی مانند آیت‌الله العظمی و ... از مطلاب آنان علیه شیعه استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز یکی از مواردی که حوزه باید به آن اهتمام داشته باشد، برگزاری همایش و نشست‌های مختلف برای شناساندن افراد منزوی از شیعه و حوزه‌های علمیه است که بازیچه وهابی‌ها قرار نگیرند.

تخریب چهره مراجع در دستور کار وهابیت!

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی قزوینی، چاپ کتاب به نام علمای شیعه و در نقد شیعه را از دیگر تبلیغات و ترفند‌های وهابی‌‌ها بر شمرد.

وی روش دیگر وهابی‌ها در مبارزه با شیعه را مخدوش کردن چهره مراجع تقلید بیان کرد و افزود: در سایت‌های مختلف تصاویری از مراجع و شرح حالی از ایشان  آورده‌اند و از رساله علمیه آنان فتوایی را که صدر و ذیل آن را قطع کرده، بیان می‌کنند و بدین ترتیب می‌خواهند و جایگاه مراجع شیعه را خراب کنند، چون می‌دانند تنها کسانی که می توانند عقاید شیعه را به نحو احسن بیمه و حفظ کنند، مراجع هستند.

فعالیت سه میلیون طلبه وهابی!

رییس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی‌عصر‌(عجل الله تعالی فرجه الشریف) با اشاره به برخی فعالیت‌های وهابیت در کشورهای اسلامی، گفت: در پاکستان سه میلیون طلبه وهابی برای شرح عقاید وهابیت دوره می‌بینند و در افغانستان 11 هزار مدرسه ساخته‌اند، هم چنین عربستان در کشور امارات مدرسه‌ای احداث کرده که گنجایش 12هزار طلبه را دارد.