تبیان، دستیار زندگی
غلامرضا محمدی در حالی رضا یزدانی را در تركیب تیمش قرار داده است‏ كه قبل از مسابقات قهرمانی جهان 2010 مسكو به دلیل بی‌انضباطی او را از اردوی تیم ملی كنار گذاشته بود. با این كه كادر فنی اعلام كرده بود كه وضعیت نفر اول وزن 96 كیلوگرم در مسابقه انتخابی مشخص م
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گذشته را فراموش کرده ام

علیرضا محمدی

بخش ورزشی- غلامرضا محمدی در حالی رضا یزدانی را در تركیب تیمش قرار داده است‏ كه قبل از مسابقات قهرمانی جهان 2010 مسكو به دلیل بی‌انضباطی او را از اردوی تیم ملی كنار گذاشته بود. با این كه كادر فنی اعلام كرده بود كه وضعیت نفر اول وزن 96 كیلوگرم در مسابقه انتخابی مشخص می‌شود، اما شایعه شده بود كه محمدی هر كشتی‌گیری، غیر از یزدانی را به گوانگ ژو می‌برد. یزدانی در مسابقه انتخابی كه جمعه برگزار شد، بهترین نتیجه را گرفت و قرار است در بازی‌های آسیایی هم كشتی بگیرد.

شما در مسابقه انتخابی نتیجه گرفتید، اما مدتی از اردوهای تیم ملی دور بودید، فكر نمی‌كنید كه این موضوع ر بازی‌های آسیایی به ضررتان باشد؟

درست است كه در اردو نبودم‏، اما تمرین می‌كردم. من 9 روز قبل از مسابقات قهرمانی جهان از اردو رفتم، قبل از آن در اردو بودم و تمرین می‌كردم. بعد از آن هم تمرین را كنار نگذاشتم. برای این كه مسابقه انتخابی هم داشتم، خوب تمرین كرده بودم.

برای حضور دربازی‌های آسیایی مشكلی ندارید؟

شرایطم خوب است. 20 روز هم تا آ‎غاز بازی‌ها مانده و در این مدت بهتر هم می‌شوم و به آمادگی كه می‌خواهم برسم. من باید در مسابقات هم از حیثیت خودم دفاع كنم و هم از حیثیت كشورم.

در اردوی تیم ملی راحت هستید؟

بله همه چیز خوب است. تمرین می‌كنم. چند نفر در وزن 96 كیلوگرم در اردو هستند و با آنها تمرین می‌كنم.

شما به دلیل مشكلاتی كه با كادر فنی داشتید، از اردوی تیم ملی كنار گذاشته شدید. الان دوباره برگشتید برایتان سخت نیست كه بخواهید رابطه قبلی را با مربیان داشته باشید؟

سخت است، اما من گذشته را فراموش كرده‌ام و به فكر آینده هستم. امیدوارم كه بقیه هم گذشته را فراموش كرد‌‌ه‌ باشند و مشكلی پیش نیاید.

یعنی ممكن است كه مشكلی پیش بیاید؟

نه فكر نمی‌كنم.من كه همه چیز را فراموش كرده‌ام. فكر می‌كنم مربیان هم فراموش كرده‌اند كه من را به اردو دعوت كرده‌اند. به هرحال من در انتخابی نتیجه گرفته‌ام و آنها هم من را به تیم ملی دعوت كرده‌اند.حتما آنها هم همه چیز را فراموش كرده‌‌اند.

در گوانگ‌ژو شرایط طوری است كه بتوانید مدال طلای بازی‌های دوحه را تكرار كنید؟

من سه حریف اصلی دارم. كشتی‌گیران قزاقستان، ازبكستان و قرقیزستان حریف اصلی من هستند. آنها عنوان‌دار جهانی هستند. اما من امیدوارم كه مدال طلا را بگیرم. همه هدف من این است كه روی سكوی بروم.

منبع:ایلنا

تنظیم:سعیدآقزاده