تبیان، دستیار زندگی
احمدرضا درویش گفت: سینمای دفاع مقدس مهم‌ترین و اساسی‌ترین ژانر سینمایی كشور است. احمدرضا درویش كه با فیلم «دوئل» در بخش مسابقه دهمین جشنواره فیلم دفاع مقدس حضور دارد با بیان این مطلب افزود: سینمای ایران از سینمای ارزش‌ها و ح...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درویش: دفاع مقدس اساسی‌ترین ژانر سینمای كشور است


احمدرضا درویش گفت: سینمای دفاع مقدس مهم‌ترین و اساسی‌ترین ژانر سینمایی كشور است.

احمدرضا درویش كه با فیلم «دوئل» در بخش مسابقه دهمین جشنواره فیلم دفاع مقدس حضور دارد با بیان این مطلب افزود: سینمای ایران از سینمای ارزش‌ها و حماسه‌ها تشكیل شده است حماسه‌ای كه ملت ایران برای به دست آوردن آن هشت سال مقاومت كرد تا دشمن نتواند ذره‌ای از خاك اسلامی را به یغما ببرد.

وی ادامه داد: از همین روست كه باید سینماگران خیلی بیشتر به سینمای دفاع مقدس بپردازند و هرچه بهتر حماسه‌های ماندگار و تاثیر‌گذار دوران دفاع مقدس را نشان دهند.

درویش با بیان اینكه رغبت به ساخت فیلم‌های جنگی در میان فیلمسازان و سینماگران كمرنگ شده آن را ناشی از عدم تمایل مدیران سینمایی برای حمایت از ساخت و تهیه آثار جنگی خواند و خاطرنشان ساخت: متاسفانه، تهیه‌كنندگان بخش خصوصی نیز در این زمینه فعالیت نمی‌كنند.

كارگردان «دوئل» تصریح كرد: پس از «دوئل» باز هم به آثار دفاع مقدس خواهم پرداخت.

این كارگردان سینمای دفاع مقدس از برخوردهای برخی از مسئولین و موضعگیری‌های آنها پیرامون آخرین فیلم سینمایی‌اش اظهار تاسف كرد و یادآور شد: اگر «دوئل» را ساختیم می‌خواستیم ثابت كنیم هنوز هم كسانی هستند كه می‌‌توانند به حفظ ارزش‌های جنگ بپردازند و حاضر هستند برای رسیدن به این هدف مهم از همه زندگی خود بگذرند.

مطالب مرتبط

احمد رضا درویش: دفاع مقدس منبع نورانی انقلاب اسلامی است

«دوئل» و سازندگانش به انگلیس رفتند

دوئل

منبع : خبرگزاری فارس