تبیان، دستیار زندگی
مدیر پایگاه فرهنگی واطلاع رسانی تبیان زنجان گفت: وب سایت تبیان زنجان، پر بیننده ترین وب سایت استانی تبیان در کشور, فاز اول وب سایت جدید خود را با رویکرد کاربر ملی بهره برداری عمومی نمود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهره برداری عمومی از فاز اول وب سایت ملی تبیان زنجان

مدیر پایگاه فرهنگی واطلاع رسانی تبیان زنجان گفت: وب سایت تبیان زنجان، پر بیننده ترین وب سایت استانی تبیان در کشور, فاز اول وب سایت جدید خود را با رویکرد کاربر ملی بهره برداری عمومی نمود.

وب سایت ملی تبیان زنجان

به گزارش روابط عمومی، «امیر حسین اکبری» مدیر پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان زنجان با اعلام این خبر افزود: بهره برداری از وب سایت جدید تبیان زنجان 1 سال به طول انجامید و به علت بومی سازی پیاده سازی پروژه های تبیان زنجان در استان هیچ هزینه ریالی برای اجرای آن صرف نشده است.

اکبری ادامه داد: وب سایت جدید تبیان زنجان از ابتدای سال 89 وارد مراحل تست فنی و تزریق محتوایی خود شد و در این مرحله همزمان با تزریق محتوا، وب سایت به مدت 2 ماه در اختیار 50 کاربر فعال تبیان زنجان جهت ارزیابی های فنی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این 2 ماه وب سایت در دامنه جانبی تبیان زنجان (www.tebyanihaa.com ) قرار داشت و کلیه فعالیت های وب سایت قبلی برای فعالیت این وب سایت به حالت تعلیق درآمده بود. وی ادامه داد: برخلاف پروژه های مشاهده شده در کشور، در این جایگزینی محتوای قبلی تبیان زنجان هیچ آسیبی ندیده و تمامی مقالات و محتوا به وب سایت جدید در حال انتقال هستند و با اتمام این انتقال در ماه جاری تبیان زنجان جامع ترین وب سایت استانی، بیش از 35 هزار عنوان مقاله در پایگاه داده خود خواهد داشت. وب حجم محتوای تبیان زنجان تاکنون را 5 گیگا بایت اعلام نمود که روزانه بیش از 300 عنوان مقاله به آرشیو 4000 موضوعی تبیان جدید زنجان افزود می گردد. وی آرشیو موضوعات تخصصی وب سایت را تا پایان سال نزدیک به 5000 عنوان اعلام نمود که در نوع خود در کشور کم نظیر است.

اکبری ضمن تقدیر از زحمات تیم اجرایی و مدیران محتوایی تبیان زنجان نقش کاربران منتخب را در تثبیت سرویس های کاربردی و رفع مشکلات احتمالی را بسیار موثر و این همکاری را نشانه ارتباط قدرتمند تبیان زنجان با مخاطبان خود برشمرد.

مدیر تبیان زنجان فاز اول وب سایت جدید این مرکز را کامل ترین و فنی ترین وب سایت استانی تبیان در کشور یک الگوی مناسب برای وب سایت اطلاع رسانی دانست و افزود: این وب سایت گام اول مجموعه در ارج نهادن به نتایج نظر سنجی های 2 ساله تبیان زنجان است که با تحقق توسعه فاز های بعدی آن برآورد میکنیم تبیان زنجان در بین 100 سایت برتر کشور طبق ارزیابی های بین المللی alexa باشد.

مهندس اکبری با اشاره به اینکه منابع میزبانی تبیان زنجان فعلا ارتقا نیافته اند ادامه داد : تبیان جدید زنجان به علت ارائه سرویس های تعاملی و مشارکتی به کاربران در سطح کشور و برنامه های ویژه ای که در فاز 2 طراحی شده اند، نیازمند سرویس های میزبانی ویژه برای بالا تر رفتن سرعت ارائه منابع و پذیرایی از ورود کاربران با متوسط 50000 کاربر در روز است که موضوع در دستور کار تبیان زنجان قرار دارد.

وی پیشتاز بودن تبیان زنجان از سال 82 و رسیدن به این جایگاه در کشور را مرهون تلاش بی وقفه دست اندرکاران و حمایت مدیران اداره کل دانست و آنرا گام کوچکی برای براورده نمودن انتظارات برحق کاربران در سطح کشور برشمرد.

تنظیم: هومن بهلولی