تبیان، دستیار زندگی
هم اکنون مرکز مشاوره با نیت راهنمایی و خدمت رسانی بیشتر به دوستان و همراهان عزیزی که در این سالها با ما همگام بوده و تبیان را امین خود دانسته اند برآن شده است که بخش روانشناسی و مشاوره خانواده را مطابق معیارهای روز و با زیر گروه های تخصصی تر و جامع تر و
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خدمات جدید مرکز مشاوره اینترنتی تبیان

خدمات جدیدمرکز مشاوره اینترنتی تبیان

در این اطلاعیه قصد داریم طبق وعده ای که پیشتر درخصوص ارائه برنامه و خدمات جدید به شما کاربران و دوستان داده بودیم  از فعالیت جدیدی با شما سخن بگوییم که در جهت کسب رضایت و بهره بری شما عزیزان تدارک دیده شده است.

مرکز مشاوره اینترنتی تبیان از سال 81 بخشی را با نام پای درد و دل شما راه اندازی کرد که  با توجه به موفقیت روزافزون و استقبال بی نظیر کاربران این بخش پرمخاطب را با عنوان روانشناسی و با موضوع بندی های مختلف که نیاز کاربران عزیز را تا حدودی برطرف می کرد گسترش داد.

هم اکنون مرکز مشاوره با نیت راهنمایی و خدمت رسانی بیشتر به دوستان و همراهان عزیزی که در این سالها با ما همگام بوده و تبیان را امین خود دانسته اند برآن شده است که  بخش روانشناسی و مشاوره خانواده را مطابق معیارهای روز و با زیر گروه های تخصصی تر و جامع تر و با مشاوران متخصص ارتقا دهد . از این پس می توانید سوالات تخصصی خود را از ما بپرسید.

برای شناخت و آگاهی بیشتر درزیر به معرفی بخش های ارائه شده می پردازیم:

1- شیوه های تربیتی: در این حیطه می توانید از کیفیت رفتار با فرزند خود (در دوران کودکی و نوجوانی) و آشنایی با دوره های رشد و ویژگی های هر دوره کسب اطلاعات نمایید.

2 - اضطراب و وسواس: مشاوران در این حیطه تخصصی به تشخیص و درمان علائم اضطرابی افسردگی ها و تکانه های وسواسی می پردازند و پاسخ گوی سوالات کاربران جهت رفع نشانه های رفتاری آزاردهنده هستند.

3- اعتماد به نفس: هر گونه پرسش در زمینه مشکلات و مسائل مرتبط با اعتماد به نفس، خود ارزیابی ها و روش های افزایش خود پنداره مثبت در این حیطه مورد بررسی قرار می گیرد.

4- مشاوره پس از ازدواج: کاربران عزیز می توانند مسائلی را مطرح کنند که درمورد ارتباطات رفتاری و جنسی با همسر مرتبط است.

شیوه های همسرداری، افزایش روابط محبت آمیز، ارتباط با خانواده همسر و رفع مسائل جنسی و زناشویی در این حیطه مورد بررسی قرار می گیرد.

5- مهارت های ارتباطی: افرادی که مایل هستند در زمینه ارتباط با دیگران مهارت هایی را بیابند می توانند از مشاورین مساعدت دریافت کنند و در این حیطه مسائل خود را در مورد روابط با والدین، با همسالان و روابط با جنس مخالف مطرح نمایند.

6- موفقیت: اگر می خواهید شیوه های یک زندگی بهتر را بیاموزید و مهارت های زندگی را در خود تقویت کنید با ما در ارتباط باشید. روان شناسان سایت در این بخش هنر خوب زندگی کردن و ارتقاء سطوح تفکر و عملکرد را به شما می آموزند.

7- یادگیری و تمرکز: برای دریافت هر گونه خدمات در زمینه فعالیت های تحصیلی، مثل اصول یادگیری ، افزایش تمرکز، برنامه ریزی درسی در این بخش با مشاورین در ارتباط باشید.

8- انتخاب همسر : در این حیطه مشاوران سایت می توانند کاربران عزیر را در زمینه شناخت ملاک و معیارهای ازدواج ، چگونگی روند انتخاب و کمک به گزینش همسر مناسب و شایسته یاری کنند.

9-اختلالات روان شناختی :کاربران گرامی ، می توانند کلیه مسائل و مشکلات خود را در زمینه های روان شناختی ،آسیب ها، بیماری ها و اختلال در عملکرد  را با مشاوران سایت مطرح نموده و پاسخ دریافت کنند.

با آرزوی اینکه بتوانیم همچنان همراه و همدل شما دوستان باشیم .

منتظر برنامه های جدید ما باشید!

تنظیم :مرکز مشاوره