تبیان، دستیار زندگی
امروز مقام معظم رهبری به عنوان فرزند حوزه در رأس نظام اسلامی قرار دارند و ما وظیفه داریم استقبال چشمگیر و باشکوهی از ایشان داشته باشیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت‌الله‌ نوری‌همدانی:

استقبال با شکوه از فرزند حوزه، وظیفه ماست

نوری همدانی

امروز مقام معظم رهبری به عنوان فرزند حوزه در رأس نظام اسلامی قرار دارند و ما وظیفه داریم استقبال چشمگیر و باشکوهی از ایشان داشته باشیم.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی امروز در درس خاج فقه خود در مسجد اعظم با تبریک میلاد پر برکت امام علی‌بن موسی‌الرضا‌ علیه السلام به استقبال پر شور و چشمگیر مردم قم در سفر مقام‌ معظم‌ رهبری به عش آل‌ محمد‌ صلی الله علیه و آله اشاره کرده و اظهار داشتند: فردا استقبال مردم قم از یک فقیه عادی نیست، بلکه از یک حاکمی است که رکن حکومت و نظام اسلامی است که در تمام جهان متجلی است.

ایشان افزودند: شعله ورود رهبر معظم انقلاب به قم و استقبال از ایشان دید وسیعی می‌خواهد که با دقت مورد بررسی قرار بگیرد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کردند: آیت‌الله خامنه‌ای رکن نظام اسلامی است و جمهوری اسلامی در ایشان متجلی است.

این استاد خارج فقه حوزه با بیان این که تا حکومت درست نشود، هیچ کاری درست نخواهد شد، بیان داشتند: بعد از قرن‌ها امروز انقلاب ایران وسیله‌ای فراهم کرد تا نظام اسلامی به وجود آید و باعث سرافرازی مسلمانان و تشیع شود.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی گفتند: ایران امروز قطبی در دنیا است و نشان دهنده نظام ولایی است باید این زمان را کاملا درک کنیم و در راستای اهداف آن قدم برداریم.

ایشان تصریح کردند: سفر مقام‌ معظم‌ رهبری به قم با سایر شهرها کاملا فرق دارد؛ چرا که قم خاستگاه انقلاب اسلامی است، و روایات فراوانی درباره قم و اهل آن در آخرالزمان بیان شده است.

معظم‌له ادامه دادند: قم به عنوان آشیانه اهل‌بیت‌ علیهم السلام باید تعهد خود را نسبت به نظام اسلامی در استقبال از ولی‌امر مسلمین به تمام دنیا نشان دهد.

این مرجع تقلید افزودند: امروز تنها نظام صحیح و مشروع، نظام جمهوری اسلامی ایران است که در راس آن ولی‌فقیه قرار دارد؛ بنابراین قبولی اعمال و هر حرکتی مشروط به پذیرفتن ولایت است.

ایشان تصریح کردند: مقام‌ معظم‌ رهبری فرزند حوزه علمیه هستند که در راس نظام اسلامی قرار دارند وظیفه داریم استقبال چشمگیر و پررنگی از رهبر معظم انقلاب  داشته باشیم.