تبیان، دستیار زندگی
به گزارش روابط عمومی، در حالی استقبال از چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال روند صعودی را طی می کند که این نمایشگاه به پایان برگزاری خود نزدیک می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اوج استقبال جوانان ازنمایشگاه رسانه های دیجیتال درروزهای پایانی

به گزارش روابط عمومی، در حالی استقبال از چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال روند صعودی را طی می کند که این نمایشگاه به پایان برگزاری خود نزدیک می شود.

نمایشگاه رسانه های دیجیتال

چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از روز ۱۵ مهرماه در مصلای بزرک امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده و تا ۲۴ مهر ادامه دارد.

حضور دانش آموزان و کودکان و بویژه جوانان از این نمایشگاه چشمگیر است و در دو روز پایانی هفته جاری به اوج خود رسیده است.

در عصر دیجیتالی حاضر، جوانان نسل جدید بیش ازهر چیز به دنبال آخرین دستاوردهای دیجیتالی هستند و تکنولوژی های به روز را ازدنیای دیجیتالی جستجو می کنند.

آنان با حضور در این نمایشگاه، هر یک در گوشه ای به دنبال دستاوردی جدید و گمشده ای می گردند تا خوراک علمی آنان را تامین کند.

چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در چهار بخش نرم افزارهای عمومی ،‌نرم افزارهای کودک و نوجوان، ‌نرم افزارهای آموزشی و نرم افزارهای کاربردی تشکیل شده است.

بخش های بازی های رایانه ای و نرم افزارهای موبایل دو بخشی هستند که بیش از سایر بخش های مورد بازدید جوانان قرار گرفته است و هر روز بازدیدکنندگان بسیاری را در خود جای می دهد.

‘فرید ابهر’دانشجوی اقتصاد کلان در این باره می گوید:برای دومین مرتبه به این نمایشگاه می آیم،‌ نرم افزارهای کاربردی زیادی ارایه شده که براحتی می توان با تخفیف تهیه کرد.

وی می افزاید: این نمایشگاه ازتنوع خوبی برخورداراست اما ای کاش اطلاع رسانی برای راهنمایی ورود به بخش ها و غرفه ها مناسب تر انجام می شد تا بازدیدکنندگان بهتر می توانستند غرفه های مورد نظر خود را بیابند.

‘مسعود کریم زاده’ دانش آموز پیش دانشگاهی می گوید: نرم افزارهای خوبی ارایه شده که جا دارد در ارایه آنها نوآوری های بیشتری صورت گیرد.

وی می افزاید: جذاب ترین بخش این نمایشگاه، بخش ‘بازی رایانه ای’ است که بینندگان زیادی را به خود اختصاص داده است.

‘پریا مومنی’ دانش آموز هشت ساله نیز که از بخش های مربوط به نرم افزارهای کودکان بازدید می کرد نیز گفت: تنوع سرگرمی نمایشگاه خوب بود به خصوص که در بخش کودکان بازی های جالبی به دانش آموزان ارایه می دهند.

احمد اخبارزاده نیز یک بازدیدکننده مسن،‌دراین نمایشگاه درباره حضور خود می گوید: با ورود به نمایشگاه از حضور این همه جوان استقبال کننده متعجب شدم اکنون که عصر ارتباطات است نیاز روحی و علمی جوانان امروز با چند نسل گذشته بسیار متفاوت شده و جوانان آگاه تر و باسواد تر هستند، این تفاوت ها را به راحتی می توان با حضورشان در این نمایشگاه احساس کرد.

تنظیم: هومن بهلولی