تبیان، دستیار زندگی
برای رسیدن محسن غفار به وزن 60- ابتدا باید با متخصصان تغذیه و آمادگی جسمانی مشورت کنم. اگر شرایط برای وزن کم کردن محسن غفار مهیا بود آن وقت می‌توانم در این خصوص به جمع‌بندی‌ نهایی برسم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ترکیب تیم ملی جودو کامل شد

بخش ورزشی-پس از انتخاب آرش میراسماعیلی در وزن 66- کیلوگرم، با نظر کادر فنی تیم ملی جودو محسن غفار در یک وزن پایین‌تر به بازی‌های آسیایی گوانگجو اعزام خواهد شد.

تیم ملی جودوی ایران

نتایج ضعیف نماینده سبک وزن تیم ملی جودو در جام جهانی و غیبت وحید سرلک در رقابت‌های انتخابی باعث شده بود تا فدراسیون جودو از اعزام نماینده وزن 60- کیلوگرم به بازی‌های آسیایی صرف نظر کند. اما انتخاب آرش میراسماعیلی در وزن 66- کیلوگرم و بیرون ماندن محسن غفار باعث شد تا کادر فنی تصمیم به حضور این جودوکار در وزن 60- کیلوگرم بگیرد.

محسن غفار مدت‌ها در وزن 60- کیلوگرم حضور داشته و مبارزات خوبی را در این وزن به نمایش گذاشته بود اما اینکه او می تواند وزن خود را برای شرکت در بازی‌های آسیایی کم کند یا خیر هنوز مشخص نیست.

محمدرضا حاجی‌یوسف‌زاده، سرمربی تیم ملی جودو در این باره به خبرنگار مهر گفت: پس از آنکه مسابقه انتخابی وزن 66- کیلوگرم بین آرش میراسماعیلی و محسن غفار برگزار نشد، کمیته فنی رای به حضور آرش میراسماعیلی در وزن 66- کیلوگرم داد.

برای رسیدن محسن غفار به وزن 60- ابتدا باید با متخصصان تغذیه و آمادگی جسمانی مشورت کنم. اگر شرایط برای وزن کم کردن محسن غفار مهیا بود آن وقت می‌توانم در این خصوص به جمع‌بندی‌ نهایی برسم

وی افزود: این تصمیم باعث شد تا ضمن بررسی شرایط غفار به این نتیجه برسیم که از وجود این جودوکار در وزن 60- کیلوگرم استفاده کنیم. غفار تجربه حضور در وزن 60- کیلوگرم را داشته و این شانس را دارد که برای ایران در بازی‌های آسیایی مدال کسب کند.

سرمربی تیم ملی جودو در خصوص اضافه وزن محسن غفار برای رسیدن به وزن 60- کیلوگرم گفت: ابتدا باید با متخصصان تغذیه و آمادگی جسمانی مشورت کنم. اگر شرایط برای وزن کم کردن محسن غفار مهیا بود آن وقت می‌توانم در این خصوص به جمع‌بندی‌ نهایی برسم.

پیش از این آرش میراسماعیلی (66- کیلوگرم)، علی معلومات (وزن 73- کیلوگرم)، محمد جمالی (وزن 81- کیلوگرم)، حسین قمی (وزن 90- کیلوگرم)، جواد محجوب (وزن 100- کیلوگرم) و محمدرضا رودکی (وزن 100+ کیلوگرم) برای حضور در بازی‌های آسیایی انتخاب شده بودند.

منبع:مهر

تنظیم:سعید آقازاده