تبیان، دستیار زندگی
راستی، از اخراجی های 3 چه خبر؟ اگر دوست دارید درباره مسعود ده نمکی و دست پخت سینمایی آخر او بدانید، این مطلب را بخوانید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چند خبر از اخراجی های 3

راستی این روزها، از اخراجی های 3 و مسعود ده نمکی چه خبر؟

شامگاه دیروز که نه، پریروز، مسعود ده نمکی به شبکه یک آمد و به مناسبت هفته دفاع مقدس، با شرف الدین، پای صحبت نشست و ناگفته هایی از ساخت اخراجی ها را بر زبان راند. مثل همیشه هم، با شدت زیادی، شروع کرد به حمایت از محصول هنری و سینمایی خودش.

مسعود ده نمکی

آقا مسعود، البته این روزها وبلاگی هم دارد که مدام، به روزش می کند تا علاقه مندان او و روزنامه نگارانی که می خواهند اخبار مربوط به او و همچنین نظرات مربوط به او را دنبال کنند، به آنجا بیایند و از اوضاع و احوال او، بی خبر نمانند. چرخی در این وبلاگ زدیم تا آخرین خبرهای مربوط به ده نمکی و اخراجی های 3 را استخراج کنیم. این خبرها، به قراری هستند که می خوانید:

• داستان اخراجی های 3 را پیش بینی کنید و جایزه بگیرید. این آگهی، روی وبلاگ ده نمکی قرار داده شده، آن هم به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی اخراجی های 3. ظاهرا قرار است که مراسمی هم برگزار شود و به صد نفر از کسانی که نزدیکترین حدس را زده باشند، جوایزی هم اهدا شود. بالاخره این هم در نوع خودش، استراتژی خاصی حساب می شود.

• مثل بچه های آدم ما رو آواره می خوان/ از بهشتی که خدا خواسته برا اخراجیا. و این هم بیت آخر شعری، از محمد مودب، که ده نمکی روی وبلاگش گذاشته.

• و البته آقا مسعود، یک کاریکاتور هم که دیگران از او و استخاره ای که برای ساخت اخراجی های 3 گرفته، کشیده اند، روی وبلاگش گذاشته که در نوع خودش جالب است.

• داستان اخراجی های 3 را پیش بینی کنید و جایزه بگیرید. این آگهی، روی وبلاگ ده نمکی قرار داده شده، آن هم به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی اخراجی های 3. ظاهرا قرار است که مراسمی هم برگزار شود و به صد نفر از کسانی که نزدیکترین حدس را زده باشند، جوایزی هم اهدا شود

• ده نمکی، چند تا عکس هم از مراحل انتخاب لوکیشن ها گذاشته که در آن، همراه عده ای دیگر، مشغول بررسی یک منطقه است تا ببیند به کارش می خورد یا نه.

• و البته ده نمکی، خبری اینترنتی را هم روی وبلاگش گذاشته که ماجرای تقلید هالیوودی ها از اخراجی های 2 را تبلیغ کرده بود و با این حربه، می خواست که فیلمی را به خلق الله بفروشد که البته این فیلم هم، دوبله شده اش از شبکه تهران پخش شد؛ با عنوان اخراجی ها در سومالی.


گروه سینما و تلویزیون تبیان