تبیان، دستیار زندگی
«کافه ترانزیت»جدیدترین ساخته کامبوزیا پرتوی از چهارشنبه یازدهم آبان ماه در سینماهای تهران، مراکز استانها و شهرستانهای کشور و همزمان با دبی، کانادا در آمریکا، انگلستان و یونان به نمایش عمومی درخواهد آمد. به گزارش سینمای ما، ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«کافه ترانزیت» همزمان با ایران در پنج کشور جهان

«کافه ترانزیت»جدیدترین ساخته کامبوزیا پرتوی از چهارشنبه یازدهم آبان ماه در سینماهای تهران، مراکز استانها و شهرستانهای کشور و همزمان با دبی، کانادا در آمریکا، انگلستان و یونان به نمایش عمومی درخواهد آمد.

به گزارش سینمای ما، این فیلم که محصول مشترک ایران و فرانسه است قصه زنی به نام «ریحان» را روایت می‌کند که پس از مرگ همسرش تلاش می‌کند تا قهوه‌خانه او را اما در این راه با مشکلاتی مواجه اداره کند، می‌شود. پرویز پرستویی، فرشته صدرعرفایی، نیکلاس پاپادوپلوس، اسویتا میخالیشنا و اسماعیل سلطانیان از بازیگران «کافه ترانزیت» هستند. فیلمبرداری فیلم را محمدرضا سکوت، طراحی صحنه و لباس را فرهاد فارسی و تدوین آن را جعفر پناهی به عهده داشته است. «کافه ترانزیت» برنامه ویژه عید فطر گروه سینمایی عصر جدید خواهد بود. این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر سال گذشته، توانست با نامزدی در هشت رشته، برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای کامبوزیا پرتوی و بهترین نقش اول زن برای فرشته صدرعرفایی باشد. همچنین این دو امسال در نهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز دو تندیس بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کردند. «کافه ترانزیت» که تاکنون در جشنواره‌های تورنتو، نیویورک، شیکاگو، تسالونیکی و ریودوژانیرو اکران و تحسین شده توسط امیر سماواتی و بهروز هاشمیان تهیه شده است.

مطالب مرتبط

«کافه ترانزیت»هم به تورنتو می‌رود

«كافه ترانزیت» و «زن زیادی» رقابت میلیمتری دارند

نامزدهای‎ دریافت‎ جوایز فیلم‎ فجر

منبع : خراسان