تبیان، دستیار زندگی
روز ششم نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نسبت به روزهای قبل بازدید بیشتری داشت که می توان به بازدید جمعی از دانش آموزان به همراه معلمین خود که از مدارس مختلف از جمله مدرسه مهد دانش به نمایشگاه آمده بودند اشاره کرد که بیشتر آنها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش روز ششم نمایشگاه قرآن کریم


روز ششم نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نسبت به روزهای قبل بازدید بیشتری داشت که می توان به بازدید جمعی از دانش آموزان به همراه معلمین خود که از مدارس مختلف از جمله مدرسه مهد دانش به نمایشگاه آمده بودند اشاره کرد که بیشتر آنها از غرفه تبیان دیدن کردند و از نزدیک با بخشهای مختلف سایت به طور کامل آشنا شدند و سپس حدود 25 نفر از آنها به عضویت سایت در آمدند.

دیگر اینکه در این روز بازدید بسیاری از زوجهای جوان از غرفه تبیان بود که ضمن بازدید از غرفه تبیان تعدادی از این زوجها که در سایت تبیان عضو نبودند به عضویت در آمدند.

نکته قابل توجه دیگر به کارگیری و حضور 2 تن از کاربران سایت و اعضا آن در بخش فروش سی دی های مالتی مدیا بود.

و در آخر اینکه دوربین خبرساز تبیان همچنان به مصاحبه با کاربران و بازدیدکنندگان می پردازد و از حاشیه غرفه تبیان و نمایشگاه نیز فیلم برداری می کند .منتظریم که هر چه زودتر آماده شود.

انجمنها :

در قسمت مربوط به گردهمایی انجمن ها که کمی برجسته و سن آن بالا آمده است جای خالی انجمن ها احساس نمی شد و در روزی که طبق برنامه آنها استراحت داشتند و سمینار و گردهمایی نبود عده ای از مدیران زحمت کش یکی از انجمن ها که دوشنبه برنامه خواهند داشت (انجمن دانش آموزی) برای هماهنگی بیشتر به منظور برگزاری برنامه انجمن مورد نظر خود جلسه ای با آقای محمدی مدیر انجمن ها برگزار کردند.

میهمانان :

بعد از افطار آقای دکترطالب پور (مدیرعامل محترم موسسه تبیان)، آقای مهندس مجردی (قائم مقام و عضو هئیت مدیره موسسه تبیان) ، آقای مهندس لاجوردی (عضو هئیت مدیره و مدیر دفتر پژوهش) و حجت الاسلام و المسلمین آقای شاهمرادی ناظر و نماینده ویژه وزیر ارشاد لحظاتی در غرفه تبیان حضور داشتند.

آقایان دکترطالب پور ، مهندس مجردی ، مهندس لاجوردی ) و حجت الاسلام و المسلمین آقای شاهمرادی

دیگر قسمت‌های نمایشگاه قرآن کریم:

- در بخش جوانان نمایشگاه کارگاههای آموزشی دائر شده است که از آن جمله می توان به آموزش خطاطی شکسته نستعلیق، آموزش تفسیر قرآن کریم و روش تحقیق موضوعی قرآن، پاسخ و مشاوره به پرسشهای قرآنی اشاره کرد که مورد استقبال جوانان زیادی قرار گرفته است.

- در گوشه ای دیگر از نمایشگاه کوچکترین قرآن جهان به ابعاد 2×1 میلی متر توسط آقای دکتر رائین اکبر خانزاده نوشته شده است. همچنین ایشان کل قرآن کریم را بروی یک سوم برگ A4، بسم ا... الرحمن الرحیم را بر روی یک تار مو و 9 سوره قرآن کریم به همراه آیة الکرسی را بر روی یک دانه برنج نوشته اند.

حاضرین در این روز :

آقایان : بابایی (مدیر روابط عمومی) ، محمدی (مدیر کاربران و انجمنها) ، خطیبی ( مدیر فروش) ایوبی ، حسن زاده ، حریریان ،حدادی ، عطار ، رضایی ، اجاقی ،جلمبادانی ،حمزه، عباس زادگان ، بهادری ، حسن پور ، افتخاری

خانمها : طالبی ،مه آبادی ، خورسند ، همت

کاربران : آقای قندیان

روابط عمومی موسسه تبیان