تبیان، دستیار زندگی
روز پنجم نمایشگاه قرآن کریم با بازدید تعدادی از دانش آموزان دبستانی و راهنمایی که از طریق اردوی مدرسه‌ به نمایشگاه آمده بودند آغاز شد که ضمن آشنائی با قسمت‌های مختلف سایت از جمله مدرسه اینترنتی، تعداد زیادی از آنان به عضویت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش روز پنجم نمایشگاه قرآن کریم


روز پنجم نمایشگاه قرآن کریم با بازدید تعدادی از دانش آموزان دبستانی و راهنمایی که از طریق اردوی مدرسه‌ به نمایشگاه آمده بودند آغاز شد که ضمن آشنائی با قسمت‌های مختلف سایت از جمله مدرسه اینترنتی، تعداد زیادی از آنان به عضویت سایت در آمدند.

البته تعداد دیگری از علاقه‌مندان که در غرفه‌های دیگر مشغول به فعالیت هستند نیز عضو سایت شدند.

بنا به دعوت روابط عمومی تبیان و همکاری شرکت امگا گروه 3 نفره ای از شرکت سن ایچ در داخل و مقابل غرفه تبیان با دادن آبمیوه طبیعی بعد از افطار از روزه داران و بازدیدکنندگان غرفه تبیان پذیرایی کردند این حرکت مورد استقبال سایر غرفه داران نیز قرار گرفته بود و آنها هم از نوشیدن این آبمیوه های خوشمزه لذت بردند.

قرار است این کار در شب های آتی با همکاری تبیان و سن ایچ صورت پذیرد.

نکته دیگر حضور خبرنگار خبرگزاری ایکنا (خبرگزاری قرآنی ایران) در غرفه تبیان و انجام مصاحبه وی با مدیر روابط عمومی و مدیر کاربران و انجمنها بود .

زینب خانم

همچنین در این روز غرفه تبیان یک مهمان کوچک هم داشت و آن زینب خانم بود که به همراه مادرشان به غرفه تبیان آمده بودند. شکل و حجاب زینب خانم 2 ساله بحدی جالب و دیدنی بود که توجه همگان را بخود جلب کرده بود. بدین ترتیب زینب کوچولو از دوربین فیلم برداری و عکاسی تبیان هم در امان نبود. امیدواریم زینب همیشه در سایه قرآن کریم سلامت و موفق باشد.

آقای مهندس لاجوردی و حجت الاسلام علیپور

انجمنها :

طبق برنامه اعلام شده در این روز هیچ کدام از انجمن‌ها برنامه‌ای نداشتند ولی از روزهای آینده برنامه انجمن‌ها در غرفه تبیان آغاز خواهد شد که برنامه چند روز آینده آنها به شرح ذیل است :

دوشنبه 25/7/84 انجمن دانش آموزی

سه شنبه 26/7/84 انجمن دفاع مقدس

چهارشنبه 27/7/84 انجمن کار آفرینی

آقای مهندس مجردی

میهمانان :

میهمانان این روز آقای مهندس مجردی (قائم مقام و عضو هیئت مدیره موسسه تبیان) و آقای مهندس لاجوردی (عضو هیئت مدیره و مدیر دفتر پژوهش موسسه تبیان) بودند که به بازدید از غرفه و نحوه عضوگیری اعضاء پرداختند و با تعدادی از اعضاء نیز به گفتگو پرداختند. آقای مهندس لاجوردی به منظور آشنایی بیشتر با فعالیت ها و منابع تولید محتوی و مراکز پژوهشی بطور کامل با کلیه غرفه ها آشنا شد و ارتباط همکاری را برقرار کردند.

در ادامه مهندس لاجوردی با انجام مصاحبه در مقابل دوربین تبیان به سئوالات گزارشگر ما پاسخ گفت.

دیگر اینکه حجت الاسلام صداقت زاده مدیر سایت مبلغ و نرم افزار ضیافت بنا به دعوت روابط عمومی تبیان دقایقی در غرفه تبیان میهمان بود و علاوه بر بررسی و چگونگی همکاری متقابل با موسسه تبیان و مبلغ با حجت الاسلام علیپور (معاون فرهنگی فدراسیون فوتبال) آشنا شد و در خصوص فعالیت فرهنگی در ورزش با هم به گفتگو پرداختند.

دیگر قسمت‌های نمایشگاه قرآن کریم:

آثار دستی بسیار زیبایی که با فلز ساخته شده است در این نمایشگاه به دید عموم گذاشته شده است. این آثار که با زحمت و دقت زیادی طراحی و ساخته شده‌اند. بیانگر هنر بالای ایرانی اسلامی هستند که نظر هر بازدیدکننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

حاضرین در این روز :

آقایان بابایی (مدیر روابط عمومی) ، محمدی (مدیر کاربران و انجمنها) ، خطیبی ( مدیر فروش) ایوبی ، حسن زاده ، حریریان ، میقانی ،حدادی ، عطار ،شادان ، رضایی ، اجاقی ،جلمبادانی حمزه، عباس زادگان ، بهادری ، حسن پور

کاربران : آقایان : قندیان ، نقاش

روابط عمومی موسسه تبیان