تبیان، دستیار زندگی
آثار زیبایی تهیه و تولید می‌شود كه تاثیر زیادی در جذب تماشاگر دارد. حسن جوهرچی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت:سریال سازی در تلویزیون بهترین راه برای جذب تماشاگر است چون یك رسانه ملی است و در هر شه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یک سریال متفاوت


حسن جو هر چی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در ماه مبارك رمضان، آثار زیبایی تهیه و تولید می‌شود كه تاثیر زیادی در جذب تماشاگر دارد.

حسن جوهرچی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگارشبستانگفت:سریال سازی در تلویزیون بهترین راه برای جذب تماشاگر است چون یك رسانه ملی است و در هر شهر یا روستایی بیننده خاص خودش را دارد.

بازیگر سریال تلویزیونی ''او یك فرشته بود'' افزود: به دلیل ویژگی بسیار مهم رسانه ملی، در ماه مبارك رمضان شاهد ساخت و تهیه آثار زیبایی هستیم كه تاثیر بسیار مثبتی در تفكر و اندیشه اقتصادی بینندگان دارد.

وی اظهار كرد: ماه رمضان، ماه بسیار خوبی است كه ما مسلمانان در این ماه از بهترین امكانات معنوی برای ارتباط برقرار كردن با خداوند متعال برخودار می‌شویم كه بهترین لحظات عمر زندگی ما است.

بازیگر سریال تلویزیونی ''او یك فرشته بود''، درباره این سریال، گفت: سریال تلویزیونی ''او یك فرشته بود، یك اثر متفاوت از علیرضا افخمی است'' كه خیلی زیبا به ارتباط معنوی بین انسان‌ها پرداخته است و به دلیل موضوع بسیار جذابش، یكی از سریال‌های موفق شبكه دوم ماه مبارك رمضان است.

وی در پایان گفت :‌ساخت و تولید آثار زیبا و مفهومی در ماه رمضان تاثیر بسیار مستقیمی درارتباط با مفاهیم واقعی ارزشی- اسلامی دارد.