تبیان، دستیار زندگی
حال من و تو چه بخواهیم چه نخواهیم درست ایستاده ایم وسط این میدان جنگ ... جنگی كه مواضع و سنگرهای آن تا منازل ما پیشروی كرده و اهدافی را به پیش می برد كه اگر در مقابل آنها غفلت كرده و از بصیرت كافی و لازم برخوردار نباشیم به قطع از پای در خواهیم آمد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتفاضه سایبری

آیا وقت آن نرسیده است كه در كنار هم  زنجیره ای پولادین تشکیل دهیم و آن را بر گلوی صیهونیسم و استكبار بپیچیم تا جهان همیشه از شر این موجود نامشروع و پلید نفسی به راحتی بكشد؟

انتفاضه سایبری

اگر در حال حاضر فریاد اسلام را بشنویم  و آن را از چنگال ستمگران عالم نجات دهیم مطمئن باشید كه ندای انا المهدی پسر فاطمه را هم خواهیم شنید. با دست روی دست گذاشتن فقط دشمنان دریده تر و ظالم تر می شوند. باید همت را مضاعف كنیم تا به هدف نهایی كه از بین بردن این لكه سیاه جهانی است برسیم و این حركت اتفاق نمی افتد مگر با اتحاد و هماهنگی و البته كار مضاعف در حیطه جنگ نرم.

امام خمینی (ره) :

"روز قدس یك روز جهانی است. روزی نیست كه اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستكبرین است… تمام ملت‌ها قیام كنند و این جرثومه فساد را به زباله‌دان‌ها بریزند… روزی است كه باید همت كنید كه قدس را نجات دهیم… روز قدس روز اسلام است، روزی است كه باید اسلام را احیا كنیم و قوانین اسلامی باید در ممالك اسلامی اجرا بشوند … روز قدس روز جدایی حق از باطل است."

مقام معظم رهبری (حفظه الله):

"قضیه فلسطین كلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است و همه دنیای اسلام باید مسئله فلسطین را مسئله خود بدانند تا در سایه تحقق وعده های الهی، فلسطین به ملت فلسطین برگردد و دولت واحد فلسطینی به انتخاب همه فلسطینیان سراسر كشور خود را اداره كند."

قضیه فلسطین و جنایات رژیم جعلی صیهونیستی موضوعی است كه هیچگاه نمیتوان از كنار آن به راحتی گذشت . جنایاتی كه مشاهده آن به شدت دل هر انسان آزاد مردی را به رنج می آورد.

خداوند بلند مرتبه در قرآن کریم  اشاره ای به این قوم نژاد پرست دارد و می فرماید:"ذلک بأنهم قالوا لیس علینا فی الأمیین سبیلا" معادل این اصطلاح "الأمیین" در زبان عبری "جوییم" به معنای "دیگران، اغیار و افراد غریب" یعنی کسانی که هیچ ارزشی ندارند و نه خون و نه مقدسات و نه ناموس آن ها از هیچ ارزش و اعتباری برخوردار نیست.

این چنین است كه اندیشه نسل کشی و سرکوب در اذهان آن ها ریشه دوانیده و تمامی مفاهیم انسانی و رحم و مروت را از آن ها دور ساخته است و لذت قتل و کشتار دیگران و به ویژه "فلسطینیان" به خوی و خلق اصلی شان مبدل شده است.

خود نظامیان صهیونیست در شهادت های آشکار از زبان خود بر این مدعا صحه می گذارند و می گویند:

ـ نباید به فلسطینیان رحم کرد. در یکی از خیابان های اردوگاه جبالیا یک فلسطینی را دیدم و با دوربین نصب شده بر سلاح به دقت سر او را نشانه گرفتم و به سویش تیراندازی کردم. دیدم که روی زمین می غلتد. این بهترین احساسی است که در جهان به من دست می دهد و درست مانند احساسی است که پس از پیروزی در مسابقات فوتبال به انسان دست می دهد.

ـ پس از آن یک فلسطینی دیگر را دیدم و به سویش تیراندازی کردم. با وجودی که سالخورده بود اما در داخل اتاق داشت پرواز می کرد. اگر با احساس بدی از خواب بیدار شدی، فلسطینی ای خواهی کشت و اگر جوانی 14 ساله بود حتما باید او را بکشی، علاوه بر آن می توانی زنان را هم بکشی تا دیگر بچه به دنیا نیاورند و باید دختر بچه کوچک را هم بکشی زیرا وی بزرگ شده و ازدواج خواهد کرد و حداقل ده بچه به دنیا می آورد.

این گفته های نژادپرستانه یک نظامی صهیونیست است که در مصاحبه با روزنامه معاریو عنوان شده است و این گونه از احساس مستی ای که پس از قتل فلسطینیان به او دست می دهد، سخن به میان می آورد. وی در ادامه سخنانش می گوید:"پس از پایان عملیاتِ قتل عام فلسطینیان به پایگاه نظامی خویش باز می گشتیم و سربازانی که امروز بیش تر از دیگران فلسطینی کشته بودند، به خود می بالیدند. هرگز نسبت به این کارها پشیمان نیستم و بی صبرانه منتظر خروج از پایگاه برای کشتن فلسطینیان هستم... ای خدا کی از این پایگاه بار دیگر برای قتل آن ها بیرون می رویم."

همانطور كه می بینید، جنایت و كشتار برای یهودیان صهیونیست امری ارزشی تلقی می شود و چه زیبا رهبر معظم انقلاب از واژه " سگ " برای این جنایتكاران نژادپرست استفاده كرده اند.

حال من و تو چه بخواهیم چه نخواهیم درست ایستاده ایم وسط این میدان جنگ ... جنگی كه مواضع و سنگرهای آن تا منازل ما پیشروی كرده و اهدافی را به پیش می برد كه اگر در مقابل آنها غفلت كرده و از بصیرت كافی و لازم برخوردار نباشیم به قطع از پای در خواهیم آمد

میدان جنگی كه صرفاً در رده جنگ های نظامی خلاصه نمی شود و ابعاد گسترده تری دارد . ما در جهان امروز تنها با صهیونیست اقتصادی ،فرهنگی ، رسانه ای و ... هم مواجه نیستیم. ما با شیطان بزرگ كه در برگیرنده ی تمام ابر قدرت ها از آمریكا گرفته تا برخی فتنه گران مواجه هستیم

پس به این بیاندیش كه تو كجای این جنگ عظیم قرار داری؟

براستی چقدر باید صبر كنیم كه رابطه سران برخی كشورهای اسلامی باصهیونیستها تا جایی پیش برود كه رابطه ی آنها آنقدر گرم و صمیمی شود تا در كنفرانس سران كشورهای اسلامی مبارزه صوری و ظاهری با اسرائیل هم از دستور كار آنان خارج شود؟

آیا این حركات برای جهان اسلام شرم آور نیست ؟ و صرف به تماشا نشستن اقدامات آنان گناه و جرم محسوب نمی شود؟ آیا از مسلمانان كسی نیست تا بپاخیزد و در مقابل این همه ننگ و عار  مشت خود را گره كرده و فریاد عدالت خواهی و مساوات سر دهد؟

راستی ما باید بنشینیم تا سران كشورهای اسلامی احساسات بیش از یك میلیارد مسلمان را نادیده بگیرند و صحه بر آن همه فجایع صهیونیستها بگذارند، و باز مصر و امثال آن را به صحنه بیاورند؟

ما شیعیان علی (ع) از یاد نبرده ایم كه قبل تر حضرت علی به ما بشارت پیروزی اسلام و نابودی یهودیان صیهونیست را داده است :

در روایتی كه از امیرمؤمنان(ع) نقل شده است در این زمینه چنین آمده است:

یهود برای تشكیل دولت خود در فلسطین، از غرب [ به منطقه عربی خاور میانه] خواهند آمد.

عرضه داشتند: یا اباالحسن! پس عرب‌ها در آن موقع كجا خواهند بود؟

فرمود: در آن زمان عرب‌ها نیروهایشان از هم پاشیده و ارتباط آنها از هم گسیخته، و متّحد و هماهنگ نیستند.

از آن حضرت سؤال شد: آیا این بلا و گرفتاری طولانی خواهد بود؟

فرمود: نه، تا زمانی كه عرب‌ها زمام امور خودشان را از نفوذ دیگران رها ساخته و تصمیم‌های جدّی آنان دوباره تجدید شود آنگاه سرزمین فلسطین به دست آنها فتح خواهد شد، و عرب‌ها پیروز و متّحد خواهند گردید، ونیروهای كمكی از [طریق] سرزمین عراق به آنان خواهد رسید كه بر روی پرچم‌هایشان نوشته شده است: «القوّة»1. عرب‌ها و سایر مسلمانان همگی مشتركاً برای نجات فلسطین قیام خواهند كرد [و با یهودیان خواهند جنگید] و چه جنگ بسیار سختی كه در وقت مقابله با یكدیگر در بخش عظیمی از دریا روی خواهد داد كه در اثر آن مردمان در خون شناور شده و افراد مجروح بر روی اجساد كشته‌ها عبور كنند.

آنگاه فرمود:

و عرب‌ها سه بار با یهود می‌جنگند، و در مرحله چهارم كه خداوند ثبات قدم و ایمان و صداقت آنها را دانست همای پیروزی بر سرشان سایه می‌افكند.

بعد از آن فرمود:

به خدای بزرگ سوگند كه یهودیان مانند گوسفند كشته می‌شوند تا جایی كه حتّی یك نفر یهودی هم در فلسطین باقی نخواهد ماند.2

* * *

آن حضرت در روایتی دیگر كه «عبایه اسدی» آن را نقل كرده است، می‌فرماید:

من در آینده در مصر منبری روشنی‌ بخش بنیان خواهم نمود ...، و یهود و نصاری را از سرزمین های عرب بیرون خواهم راند، و عرب را با این عصای خود [به طرف حق] سوق خواهم داد.

وی‌گوید: من عرض كردم: یا امیر المؤمنین! گویی شما خبر می‌دهید كه بعد از مردن بار دیگر زنده می‌شوید و این كارها را انجام می‌دهید!

فرمود:

هیهات ای عبایه ! مقصود من از این سخنان آن گونه كه تو خیال كردی نیست؛ مردی از دودمان من اینها را انجام خواهد داد.3

به امید آنكه با نابودی رژیم منحوس صهیونیستی مقدمات ظهور منجی عالم بشریت ،‌حضرت مهدی (عج) فراهم آمده و با آزادی كامل سرزمین فلسطین و قدس، اسلام به صورت یكپارچه به انتظار ظهور مهدی (عج ) بنشیند.

لذا از تمامی سایت ها و وبلاگ نویسان تقاضا می شود اولویت اصلی اقدامات و مطالب خود ( اعم از متن ، تصویر ، کاریکاتور ، طرح ، کلیپ ، شعر و ... ) را در این راستا و قضیه ی فلسطین قرار دهند تا با پشتیبانی و همکاری یکدیگر به اهداف مد نظرمان برسیم. ان شالله که از این امتحان اخیر نیز، با سربلندی خارج شویم.

انتفاضه ی سایبری به همت فعالان حاضر در عرصه سایبری به مدت یك دهه از روز 6 شهریور لغایت 15 شهریور آغاز به كار كرده و هدف آن تشكیل جبهه ی منسجم سایبری در مقابله با اقدامات و جنایات صهیونیست می باشد.

برای شركت در انتفاضه سایبری چند نكته ضروری است

1-تغییر دادن نام وبلاگ ها به صورت منظم به این ترتیب:

6 و 7 شهریور:  انتفاضه سایبری

8 و9 شهریور: لبیك یا حسین (ع)

10 و 11 شهریور: تخریب قدس = نابودی اسرائیل

12 و 13 شهریور: فاتحان خیبر می آیند

14 و 15 شهریور:  اتحاد اسلامی ، ‌بیداری جهانی

2- ارسال مطلب ، طرح ، كلیپ و ... مربوط به انتفاضه و مقابله با صهیونیست به ایمیل info@naghdnews.ir آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید .

3- اعلام آدرس وبلاگ به آدرس رایانامه ts@naghdnews.ir آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید برای درج در فهرست افسران انتفاضه سایبری.

پی‌نوشت‌ها:

1 .ظاهرا اشاره به آیه «و أعدّوا لهم ما استطعتم من قوّه» (سورة انفال(8)، آیة 60) باشد.

2. عقائد الامامیه، ج1 ، ص270؛ به نقل از هاشمی شهیدی، سیداسداله، ظهور حضرت مهدی(ع) از دیدگاه اسلام و مذاهب و ملل جهان، ص .

3. بحارالانوار، ج53، ص59؛ معانی الاخبار، ص407؛ به نقل از همان

منبع : نقد نیوز

تنظیم : بخش فرهنگ پایداری تبیان