تبیان، دستیار زندگی
ان» بازیگر مشهور فیلم‌های رزمی روز گذشته در جشنواره بین‌المللی فیلم «پوسان» گفت: همواره از بازی در نقش‌های عاشقانه و یا نقش‌هایی كه سرانجام به مرگ می‌انجامد منع شده‌ام. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، این با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جكی چان» در جشنواره فیلم «پوسان»


«جكی چان» بازیگر مشهور فیلم‌های رزمی روز گذشته در جشنواره بین‌المللی فیلم «پوسان» گفت: همواره از بازی در نقش‌های عاشقانه و یا نقش‌هایی كه سرانجام به مرگ می‌انجامد منع شده‌ام.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، این بازیگر مشهور ضمن اشاره به این مطلب كه «جكی چان» شخصیتی كاملا اخلاقی و نامیراست، گفت: خیلی دوست داشتم تا در آخرین فیلم خود، «افسانه» نقش اصلی را به عهده بگیرم ولی از آنجاییكه سرنوشت این شخصیت به مرگ می‌انجامد، باید بگویم كه این اتفاق هرگز نیفتاد.

وی افزود: من در تلاشم تا در یكی از فیلم‌ها بمیرم ولی گروه من می‌گویند كه «جكی چان نمی‌تواند بمیرد، او نمی‌تواند در صحنه‌های غیر اخلاقی ظاهر شود».

بازیگر فیلم‌های «ساعت شلوغی» و «ظهر شانگهای» گفت: در همه این سال‌ها نقش من برای بچه‌های سراسر دنیا یك الگو بوده است، در فیلم‌های من صحنه‌های اكشن فراوان است ولی در آنها اثری از خشونت و هتاكی نیست، زیرا بچه‌های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند كه فیلم‌های مرا تماشا می‌كنند.

«جكی چان»، پس از اكران آخرین فیلم خود با نام «افسانه» در جشنواره «پوسان» ضمن حضور در كنفرانسی مطبوعاتی بر لزوم مبارزه با قاچاق محصولات سینمایی تاكید كرد و نسبت به خسارات وارده از جانب ناقضان حقوق كپی رایت به صنعت سینمای آسیا هشدار داد.

وی در این رابطه گفت: من از همه كسانی كه شاهد محصولات غیر قانونی كه از روی فیلم‌های هنگ‌كنگی و یا هر فیلم‌ دیگری تهیه شده‌اند می‌خواهم، این محصولات را خریداری نكرده و برای تماشای این فیلم‌ها به سینما بروند.