تبیان، دستیار زندگی
مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور را اینجا پیش بینی کنید ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیش بینی لیگ برتر فوتبال

پیش بینی لیگ برتر

بخش ورزشی تبیان با آغاز دهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اقدام به پیش بینی مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور کرده است.

به گزارش گروه ورزشی تبیان؛ همانطور که وعده داده بودیم با توجه به آغاز رقابت های لیگ دهم تبیانی ها با چند هفته ای تاخیر پیش بینی مسابقات لیگ را برای شما عزیزان در نظر گرفته اند که تا پایان رقابت ها نیز ادامه خواهد داشت.

پیش بینی لیگ برتر با مسابقات گذشته متفاوت است و کاربران گرامی باید تا هفته های پایانی همانند تیم های لیگ برتر برای کسب عناوین برتر به رقابت بپردازند.

پیش بینی اینگونه است که کاربران می توانند هرهفته تمام بازی های لیگ برتر را پیش بینی کنند - هر بازی یک امتیاز دارد - و امتیازات آنها هر هفته با هم جمع می شود و در هفته های پایانی نفراتی که امتیازات بیشتری را جمع آوری کرده اند جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد.

برای شرکت در پیش بینی بزرگ لیگ برتر باشگاه های کشور باید به خانواده بزرگ تبیان بپیوندید تا بتوانید شانس خود را برای پیش بینی رقابت ها امتحان کنید. برای عضو شدن اینجا کلیک کنید.

نشانی اینترنتی بخش ورزشی تبیان

از شما کاربران گرامی تقاضا داریم تا انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود را به نشانی اینترنتی بخش ورزشی تبیان که در تصویر قابل ملاحظه است را مطرح کنید تا بر جذابیت های پیش بینی لیگ دهم افزوده شود.

این مسابقات از هفته هفتم لیگ برتر آغاز خواهد شد و شما فوتبالدوستان می توانید برای شرکت در این نظرسنجی بزرگ که تا هفته های پایانی لیگ برتر ادامه خواهد داشت شرکت کنید.

برای شرکت در این نظرسنجی، پس از عضو شدن بر روی لینک قرمز رنگ داخل کادر زیر کلیک کنید.

نکات مهم پیش بینی لیگ برتر دهم

1)برای شرکت در نظر سنجی ابتدا حتما باید عضو سایت تبیان شوید.

2) هر هفته فقط می توانید بازی ها همان هفته را پیش بینی کنید.پس از پایان هر هفته بلافاصله بازی های هفته بعد برای پیش بینی در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.

3) زمانی که پیش بینی بازی ها را انجام دادید در مقابل هر کدام از بازی ها باید کلید ذخیره را بزنید تا تبت اطلاعات با موفقیت صورت گیرد.

4) به افرادی که بتوانند تمام بازی ها یک هفته را درست پیش بینی کنند جایزه هفتگی اهدا خواهد شد و همچنین در پایان لیگ برتر نیز به بیست نفر از افرادی که بتوانند به حدنصاب امتیاز دست یابند به قید قرعه جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

5) به زودی جدولی طراحی خواهد شد تا کاربران بتوانند جایگاه رده بندی تمامی شرکت کنندگان را ببینند و از جایگاه خود در جدول رده بندی پیش بینی لیگ برتر تبیان با خبر باشند.

رضا سیگاری - گروه جامعه و ارتباطات