تبیان، دستیار زندگی
قرآنی  نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در اتیوپی 22 فیلم بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر اعلام شد سیستم تلفنی ندای قرآنی تهران - تلفن قرآن به شماره تلفن 144 با 36 خط تماس درشبانه روز آماده عرضه خدمات به علاقمندان در سراسر کشورا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

22 فیلم بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر اعلام شد


سیستم تلفنی ندای قرآنی

تهران - تلفن قرآن به شماره تلفن 144 با 36 خط تماس درشبانه روز آماده عرضه خدمات به علاقمندان در سراسر کشوراست.

به گزارش واحد مرکزی خبر، علاقمندان می توانند با توجه به راهنمای تلفن ندای قرآن سوره ها ، آیات و قاریان مطلوب خود را انتخاب کنند واز تلاوت آیات قرآن بهره مند شوند. علاوه بر تلاوت آیات، امکان شنیدن ترجمه آیات قرآن نیز در تلفن ندای قرآن وجود دارد.


نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در اتیوپی

آدیس آبابا - چهارمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم سه شنبه 23 دی، درآدیس آبابا پایتخت اتیوپی گشایش می یابد. در این نمایشگاه پنج روزه ، که در مسجد جامع و مجلس اعلای امور اسلامی آدیس آبابا بر پا می شود، عکس ِ برگ های زرین خطوط قرآنی، تصاویر نسخ خطی ،  دست نویس قرآن های نفیس ، تفاسیر گوناگون قرآن و کتب علوم قرآنی  عرضه می گردد ضمنا نوارهای صوتی حاوی تواشیح و قرائت قرآن با صورت قاریان ممتاز ایرانی عرضه می شود.


22 فیلم بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر اعلام شد

اسامی 22 فیلم از تولیدات سینمای ایران که به بخش مسابقه بیست و یکمین جشنواره 22 فیلم فجر راه یافته اند اعلام شد. بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، فیلم های "اینجا چراغی روشن است" از رضا کریمی، "خاموشی دریا" از وحید موسائیان، "دوشیزه" از محمد درمنش، "رای باز" از مهدی نوربخش، "زیستن" از رضا سبحانی، "صنوبر" از مجتبی راعی، "غبار" از اصغر فرهادی، "عشق فیلم" از ابراهیم وحید زاده، "کولی" از علی شاه حاتمی، "نامه های باد" از علیرضا امینی، " نفس عمیق" از پرویز شهبازی، از جمله آثاری هستند که به بخش مسابقه سینمای ایران راه یافته اند .

"بهشت جای دیگر است" از عبدالرسول گلبن، "دنیا" از منوچهر مصیری، "دیوانه ای از قفس پرید" از احمدرضا معتمدی، "روز کارنامه" از مسعود کرامتی، "شب های روشن" از فرزاد موتمن، "صورتی" از فریدون جیرانی، "عروس خوش قدم"از کاظم راست گفتار، "فرش باد" از کمال تبریزی، "گاهی به آسمان نگاه کن" از کمال تبریزی، "نغمه" از ابوالقاسم طالبی، "واکنش پنجم" از تهمینه میلانی نیز دیگر فیلمهایی هستند که در بخش مسابقه بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته می شوند.