تبیان، دستیار زندگی
حمایت رضارشیدپور از فرزاد حسنی در سایت شخصی خودش
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرزاد حسنی؛ مرد فراموش شده!

فرزاد حسنی

لطفا این عبارت های رضا رشیدپور را خوب بخوانید:

• روزگاری همین آقایان مدیر، به داشتن برنامه این چنینی (منظور برنامه جزر و مد با اجرای فرزاد حسنی) افتخار می کردند.

 فرزاد حسنی هیچ تغییری نکرده. او همان فرزادی است که با خانم آرین گفتگو کرد و مردم، با اشتیاق فیلم آن را دست به دست چرخاندند. عجیب است که فراموش کرده اید؟

• شنیده ام حسن جوهرچی را کاندیدای اجرای این برنامه کرده اند. حسن را باهوش تر از آن می دانم که چنین اشتباه ویرانگری مرتکب شود.

• هر کسی به صندلی ماه عسل تکیه بزند، خواهد باخت؛ مگر فرزاد!

رضا رشیدپور، جزو مجریان شناخته شده تلویزیون است که به مجریان تاک شو معروف هستند. رشیدپور، سایتی دارد که در آن، نظرات خودش را درباره اتفاقات مختلف اطراف خودش می نویسد. این مجری شناخته شده که با صبح خیر ایران چهره اش برای مردم ملموس شد و با برنامه های شیشه ای شبانگاهی شبکه پنج، به اوج شهرت رسید، در تازه ترین پست خودش چنین حرف هایی را نوشت. البته این آخرین پست، مربوط به 21 مرداد ماه است؛ درست چند ساعت پیش از شروع رسمی برنامه ماه عسل شبکه سوم سیما، برنامه ای که معروف ترین مجموعه گفتگومحور ماه رمضان های

اما اتفاقاتی که از نظر رشیدپور، نباید می افتاد، افتاد: حسن جوهرچی، حالا مجری ماه عسل است، فرزاد حسنی هم باید استراحت کند، مدیران هم که فراموشی را، بهترین راه حل همه چیز می دانند. این یادداشت رضا رشیدپور، با واکنش مخاطبان و رهگذران شبکه های مجازی روبه رو شد؛ طوری که نزدیک به 600 نفر، فقط به سایت او آمدند و به این یادداشت او، واکنش نشان دادند

گذشته لقب گرفت. علت این حرف ها هم، تماسی بود که بین این دو برقرار شده و رضا خان رشیدپور، فهمیده بود که فرزاد ناراحت است از این که کنارش گذاشته اند. اما اتفاقاتی که از نظر رشیدپور، نباید می افتاد، افتاد: حسن جوهرچی، حالا مجری ماه عسل است، فرزاد حسنی هم باید استراحت کند، مدیران هم که فراموشی را، بهترین راه حل همه چیز می دانند. این یادداشت رضا رشیدپور، با واکنش مخاطبان و رهگذران شبکه های مجازی روبه رو شد؛ طوری که نزدیک به 600 نفر، فقط به سایت او آمدند و به این یادداشت او، واکنش نشان دادند. بیشتر آن ها هم، از کنار گذاشته شدن فرزاد حسنی ناراحت بودند و کلی از خجالت مدیران سیما در آمده بودند. با استناد به این کامنت ها، مثل این که خیلی ها دوست داشتند ماه عسل را، با حضور فرزاد حسنی تماشا کنند.

رضا رشیدپور

یکی از کامنت گذاران، به نام سامان، چنین نوشت، "باور کن تو این ۳ سال به فرزاد ظلم زیادی شد. حداقل ۵ تا برنامه اش رو نگذاشتند اجرا کنه، دم هم نمی زنه. هر چی هم که ازش تو این مواقع می پرسن سکوت می کنه. با اشتیاق برنامه ها رو شروع میکنه، دقیقه ۹۰ هم که میگن آقا نیا. یک حرف حق ۳ سال پیش زده هنوز داره تاوان اون رو می ده. یعنی این مدیرای شبکه ۳ اینقدر معصوم اند و فرزاد اینقدر گناهکار که حتی نمی تونن ببخشنش؟" و یکی دیگر از بازدیدکنندگان هم، چنین نظر داده بود که " خدا رحمت کنه منوچهر نوذری می گفت هیچ وقت جای کسی نرو حتی اگه ایمان داری از اون سری، این به جای کسی رفتن خردت می کنه، همیشه جای خودت باش و سعی کن نوآوری داشته باشی." مثل اینکه طرفداران دوآتشه فرزاد حسنی، تاب دیدن چنین تغییر و تحولی را در ماه عسل ندارند. البته در این میان، نظرات مخالفی هم دیده می شود که حضور این مجری را غیرقابل تحمل می دانند و دوست دارند که چهره های جدید وارد اجرا شوند؛ حتی اگر کمی ضعیف تر عمل کنند. باید نشست و این مناقشه را تماشا کرد: مناقشه ای که مدیران صدا و سیما باعث و بانی اش شدند.

در این باره بیشتر بخوانید و بدانید:

جوهرچی: اهل حاشیه نیستم

دوئل فرزاد حسنی و احسان علیخانی


نویسنده: عیسی محمدی

گروه هنر تبیان