تبیان، دستیار زندگی
شرکت تصویر دنیای هنر به مدیران سایتها و وبلاگهای یاد شده هشدار داد در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به حذف و یا مسدود ساختن لینک های غیرقانونی دانلود اقدام نمایند. در غیر این صورت موضوع از طریق مراجع قانونی تحت پیگرد قرار خواهد گرفت و با متخلفان برخورد خواهد ش
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرقت غیرمجاز قلب یخی

قلب یخی

سریال خانگی قلب یخی هم، به دام دانلودکنندگان غیرمجاز گرفتار شد. این، اولین باری نیست که فیلم های سینمایی و آثار هنری از جمله آلبوم های موسیقی، دچار چنین پدیده شومی می شوند. سریال قلب یخی که عنوان اولین سریال شبکه خانگی را به خودش اختصاص داده، قرار بود که با فروش خود، هزینه هایش را جبران کند؛ اما مثل اینکه سارقان هنری، این جا هم دست به کار شده اند.

شركت تصویر دنیای هنر در اطلاعیه ای از برخورد با سایت‌ها و وبلاگ‌ هایی كه نسبت به ایجاد لینك دانلود (بارگذاری)

شرکت تصویر دنیای هنر به مدیران سایتها و وبلاگهای یاد شده هشدار داد در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به حذف و یا مسدود ساختن این بخش ها اقدام نمایند. در غیر این صورت موضوع از طریق مراجع قانونی تحت پیگرد قرار خواهد گرفت و با متخلفان برخورد خواهد شد

سریال «قلب یخی» در فضای تحت اختیار خود اقدام كرده ‌اند، خبر داد. به نقل از روابط عمومی شرکت تصویر دنیای هنر، در پی استقبال مردم از قسمت های اول و دوم سریال قلب یخی (نخستین سریال ویژه شبکه نمایش خانگی ایران) برخی سایتها و وبلاگها با هدف سودجویی، سوداگری ، ضربه زدن به شبکه نمایش خانگی کشور و در نهایت تقویت شبکه قاچاق محصولات فرهنگی و سمعی و بصری، اقدام به ایجاد لینکهای ویژه ای در فضای تحت مدیریت خود نموده اند که از طریق آن قسمت اول و دوم سریال قلب یخی قابل دانلود (بارگذاری) است.

به نوشته برنا، شرکت تصویر دنیای هنر به مدیران سایتها و وبلاگهای یاد شده هشدار داد در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به حذف و یا مسدود ساختن این بخش ها اقدام نمایند. در غیر این صورت موضوع از طریق مراجع قانونی تحت پیگرد قرار خواهد گرفت و با متخلفان برخورد خواهد شد. این شرکت همچنین از عموم علاقه مندان شبکه نمایش خانگی، خانواده های محترم و مردم عزیز درخواست کرد تا برای حفظ حقوق مادی و معنوی سازندگان این سریال و همچنین حمایت برای ساخت قسمت ها و فصل های بعدی قلب یخی از کپی و تکثیر آن به هر شکل خودداری نموده و با خرید نسخه های ارژینال این سریال در تقویت شبکه مجاز و سالم نمایش خانگی کشور سهیم باشند.

بر اساس گزارش های واصله موجودی قسمت اول سریال قلب یخی در مراکز توزیع تقریبا به اتمام رسیده و قسمت دوم این سریال نیز اواخر هفته گذشته به شبکه نمایش خانگی کشور عرضه شد.


گروه هنر تبیان