تبیان، دستیار زندگی
هشت دیدار از رقابت های مرحله اول لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا سه شنبه شب برگزار شد و در این دیدار ها تیم های آرسنال یوونتوس، بارسلونا، منچستر یونایتد ، بایرن مونیخ ، پاناتینایكوس و تون سوئیس در برابر حریفان خود به برتری دست...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی بایرن،منچستر،بارسلونا و یوونتوس در اروپا


هشت دیدار از رقابت های مرحله اول لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا سه شنبه شب برگزار شد و در این دیدار ها تیم های آرسنال یوونتوس، بارسلونا، منچستر یونایتد ، بایرن مونیخ ، پاناتینایكوس و تون سوئیس در برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

در یكی از بازی های حساس این شب تیم فوتبال آرسنال كه در هفته های اخیر رقابت های لیگ برتر مشكلات فراوانی داشت با نتیجه دو بر یك آژاكس را از پیش روی برداشت.لیونبرگ و پیرس گل های آرسنال را در این بازی وارد دروازه حریف كردند و تنها گل تیم میزبان توسط روزنبرگ به ثمر رسید.

یوونتوس در گروه اول مسابقات در برابر راپید وین سه بر صفر پیروز شد. ترزگه ، موتو و ابراهیموویچ گل های این تیم را به ثمر رساندند در حالی كه دیگر بازی این گروه را بایرن مونیخ با نتیجه یك بر صفر به سود خودش به پایان داد و بروژ بلژیك را با این نتیجه از پیش روی برداشت. دیمكلیس تنها گل بایرن را وارد دروازه حریف كرد. تون سوئیس هم در گروه دوم یك بر صفر اسپارتاپراگ را شكست داد.

بارسلونا در بازی حساس گروه سوم با نتیجه چهار بر یك اودنیزه را از پیش روی برداشت.رونالدینهو سه بار برای بارسا گل زنی كرد و دكو دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

پاناتینایكوس 2 بر یك وردربرون را مغلوب كرد و تنها تساوی این شب با نتیجه بدون گل بین دو تیم لیل و ویارئال به دست آمد.

منچستر یونایتد هم در برابر بنفیكا با نتیجه دو بر یك پیروز شد. گل های یونایتد توسط گیگز و نیلستروی به ثمر رسید.

در ادامه این مسابقات امشب دیدارهای زیر برگزار می‌شود.

فنرباغچه تركیه - ایندهوون هلند

شالكه آلمان- آث میلان ایتالیا

رئال مادرید اسپانیا- المپیاكوس یونان

روزنبورگ نروژ- لیون فرانسه

اندرلشت بلژیك - رئال بتیس اسپانیا

لیورپول انگلیس- چلسی انگلیس

پورتو پرتغال - آرمتدیا براتیسلاوا اسلواكی

اینترمیلان ایتالیا - گلاسكو رنجرز اسكاتلند