تبیان، دستیار زندگی
همزمان با فرا رسیدن 17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار؛ ویژه نامه اینترنتی نون والقلم در تبیان هرمزگان منتشر شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار نون والقلم در تبیان هرمزگان

نون و القلم

همزمان با فرا رسیدن 17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار؛ ویژه نامه اینترنتی نون والقلم در تبیان هرمزگان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، در این ویژه نامه اینترنتی مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان طی پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار آورده است: 17 مرداد روز خبرنگار كه به یاد شهید عرصه خبر و قربانی سفاهت و جهالت طالبان و حامیان مستكبر آنان نامگذاری گردیده، تداعی كننده تلاش دلسوزانه وپر مشقت اصحاب رسانه و خبر در عرصه اطلاع رسانی حقایق و واقعیات می باشد. امروز حرفه خبرنگاری به عنوان یكی از اثرگذارترین مولفه های جامعه مدرن و توسعه یافته تلقی شده و در صورت مصون ماندن از حاشیه های انحراف كننده و لغزشهای تعمدی ، به عنوان عاملی موثر در عرصه های گوناگون سیاسی و اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، نقش تعیین كننده ای نیز در بستر سازی فرهنگی و ارتقای سطح بینش و شعور اجتماعی و كمك به هویت بخشی در سطوح گوناگون جامعه را دارد .

همچنین از دیگر مطالب محتوایی این ویژه نامه می توان به مواردی همچون یادی از شهید سرافراز محمود صارمی، روز خبرنگار، پیام هایی به مناسبت روز خبرنگار، خبر و اخلاق خبرنگاری، پنج ضلعی مرگ خبرنگاران در جهان، شاخص های اصلی یك خبرنگار موفق، اگر من خبرنگار بودم و دنیای آبكی یك خبرنگار اشاره کرد.

تنظیم: هومن بهلولی