تبیان، دستیار زندگی
مشایی خبر دیدار خود با لس آنجلسی ها را تکذیب می کند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشایی و تکذیب دیدار با لس آنجلسی ها

مشایی

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره اخباری مبنی بر دیدارهای خود با خواننده ‌های لس آنجلسی در ایران و اظهارنظر صریح وزیر ارشاد درباره عدم صدور مجوز برای این خواننده ‌ها گفت: دیدارهایی نداشته‌ ام و هرچه هم آقای حسینی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در این زمینه بگوید، همان درست است.

به گزارش فارس،او در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره طنز و تبسم در پاسخ به پرسشی مبنی بر این كه «سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد اعلام كرده است كه مجوزی به خوانندگان لس‌ آنجلسی برای اجرا در ایران ارائه نخواهد شد، اما در چند وقت اخیر شایعه شده كه شما با چند خواننده لس‌ آنجلسی دیدار داشته ‌اید و هدف از این دیدارها چه بوده؟»، گفت: «من دیدارهایی نداشته ‌ام و هرچه هم آقای حسینی بگوید، همان درست است.»

پیش از این اخباری مبنی بر دیدار وی با چند خواننده لس ‌آنجلسی در نیویورك آمریكا و همچنین در ایران منتشر شده بود.

سیدمحمد حسینی بعد از ظهر پنج ‌شنبه گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل گفته بود: تاكنون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ مجوزی به خوانندگان لس ‌آنجلسی در كشور نداده است.

وی گفته بود: برخی فضاسازی‌ ها و بزرگنمایی ‌ها در مجالس و محافل در زمینه مجوز دادن به خوانندگان غربی را قبول نداریم و این اقدام را شایسته شخصیت‌ ها و افرادی كه در این مورد اظهارنظر می ‌كنند، نمی ‌دانیم. هر چند ورود و خروج افراد و كنترل مرزی مسئولیتش با ما نیست؛ اما ما در زمینه كار هنری به این افراد مجوز نداده‌ ایم و در این ارتباط تنها یك مراجعه ‌كننده داشتیم كه هیچ مجوزی از فرهنگ و ارشاد دریافت نكرده است.

او در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره طنز و تبسم در پاسخ به پرسشی مبنی بر این كه «سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد اعلام كرده است كه مجوزی به خوانندگان لس‌ آنجلسی برای اجرا در ایران ارائه نخواهد شد، اما در چند وقت اخیر شایعه شده كه شما با چند خواننده لس‌ آنجلسی دیدار داشته ‌اید و هدف از این دیدارها چه بوده؟»، گفت: «من دیدارهایی نداشته ‌ام و هرچه هم آقای حسینی بگوید، همان درست است.»

گفتنی است که حرف و حدیث های مربوط به دیدارهای هنری مشایی, آنقدر جدی شد که حتی شخصیت شناخته شده ای چون سعید حدادیان، مداح نام آشنا، آشکارا از آن نام برده و به شدت انتقاد کرده بود. این حرف و حدیث ها، در مورد دیدار او با هنرمندان داخلی هم بر سر زبان ها بود و حتی عکس هایی هم از این دیدارها چاپ شده بود که با تکذیب و توضیح های او و دفترش همراه بود.

مشایی پیش از این، حرف هایی درباره حضور هنرمندان لس آنجلسی گفته بود، ولی مشخص نبود که این اظهارات را، از چه جایگاه اجرایی ای بیان کرده است؛ آن هم در حالی که مسئول این کار، وزارت ارشاد و نهادهای امنیتی و قضایی هستند.


گروه هنر تبیان