تبیان، دستیار زندگی
اگر شهدای ما دیروز به خاطر دفاع از كشور در جهادی نابرابر حضور یافتند، امروز نیز وظیفه همه ماست كه در جبهه جنگ تمام عیار نرم فرهنگی دشمن همچون شهدا ایستادگی كرده و مقابله كنیم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اقدامات ما در مقابل جنگ فرهنگی

جانشین سازمان بسیج مستضعفان كشور گفت: شهدا ذخایر معنوی و سرمایه‌های ارزشمند عزتمندی و اقتدار كشور هستند و همچون شهدا در جهاد نابرابر فرهنگی ایستادگی می‌كنیم.


سردار فضلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی فضلی در یادواره 27 شهید روستای پروچ شهرستان خلخال اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران اگر امروز توان مضاعفی را در مقابله با استكبار جهانی دارد و از شاخصه‌های ممتازی در نبرد سرد و گرم برخوردار است به دلیل تكیه بر همین جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های جوانان این مرز و بوم است.

وی با یادآوری اینكه اگر خون این شهدا نبود انقلاب اسلامی در 30 سال گذشته دچار تلاطم‌های مختلف می‌شد، خاطرنشان كرد: ملت ایران با تكیه بر راه شهدا و روحیه ایثارگری جوانان خود امروز به آنچنان منزلتی دست یافته كه آمریكا و همدستان او را در همه جای دنیا زمین‌گیر كرده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان كشور تهدید و تحریم را در مقابل این عزت و اقتدار شكست‌خورده و مغبون شده اعلام كرد و گفت: ملت ما در هر مقطعی از تاریخ این كشور بعد از پیروزی انقلاب با اعتقاد به راه ولایت فقیه و فرمایشات مقام معظم رهبری آنچنان از صحنه‌های مختلف به سعادت و رستگاری رسته است كه دشمنان نیز خود از این امر در شگفت هستند.

فضلی فتنه سال گذشته را مصداق بارزی از این سلحشوری و پشتیبانی مردمی عنوان كرد و گفت: فتنه بعد از انتخابات مصداق روشنی از تكیه این انقلاب و مردم به خط ولایت بود كه به روشنی نشان داد دشمن هرگز قادر نیست ان ستون همیشه پا برجای نظام را دچار تخریب و یا نابودی كند.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را یكی از بهترین شیوه‌‌های انتقال مبانی و مفاهیم ایثارگری عنوان كرد و گفت: یادواره‌‌های شهدا یادواره‌های به خود آمدن است تا ما بدانیم به عنوان پرچم‌داران و میراث‌داران شهدا چه كرده‌ایم؟

اگر شهدای ما دیروز به خاطر دفاع از كشور در جهادی نابرابر حضور یافتند، امروز نیز وظیفه همه ماست كه در جبهه جنگ تمام عیار نرم فرهنگی دشمن همچون شهدا ایستادگی كرده و مقابله كنیم.

اگر شهدای ما دیروز به خاطر دفاع از كشور در جهادی نابرابر حضور یافتند، امروز نیز وظیفه همه ماست كه در جبهه جنگ تمام عیار نرم فرهنگی دشمن همچون شهدا ایستادگی كرده و مقابله كنیم

فضلی تكریم و تعظیم خانواده‌های شهدا را بر همگان واجب دانست و گفت: خانواده‌های شهدا امروز هر چند سرمایه‌های عظیم و ارزشمند خود را كه همان جوانان برومندشان بوده از دست داده‌اند اما به چنین رشادت‌هایی افتخار می‌كنند.

وی با بازگویی خاطراتی از دوران دفاع مقدس امروز بهترین شیوه مقابله با ترفندهای استكبار را داشتن بصیرت و خدمت به مردم عنوان كرد و گفت: اگر بتوانیم در این میدان نیز موفق و پیروز عمل كنیم برای همیشه دهان دشمن را به خاك خواهیم مالید.

فضلی در پایان سخنان خود از شهید عمران پستی به عنوان یكی از سرداران پیروز و ارزشمند دفاع مقدس یاد كرد و از رشادت‌های وی خاطراتی را بازگو كرد.

برخی مطالب مربوط به جنگ نرم :

راهكارهای قرآنی در مقابله با جنگ نرم

جنگ نرم و تحول در مفهوم جهاد 

نقش رسانه در جنگ نرم

جنگ نرم !

پدافند هنرمندان در جنگ نرم

سلاح نبرد نرم چیست؟