تبیان، دستیار زندگی
كست در مقابل اتریش به مقام نایب قهرمانی پیكارهای فیوچرز تهران رسید ? تیم تنیس دونفره ایران روز شنبه با شكست مقابل تیم دو نفره اتریش از دستیابی به مقام قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی تنیس فیوچرز تهران بازماند. در این دوره از پی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم تنیس دو نفره ایران با شكست در مقابل اتریش به

مقام نایب قهرمانی پیكارهای فیوچرز تهران رسید ?


تیم تنیس دونفره ایران روز شنبه با شكست مقابل تیم دو نفره اتریش از دستیابی به مقام قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی تنیس فیوچرز تهران بازماند.

در این دوره از پیكارها كه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود تیم دو نفره اشكان شكوفی و انوشا شاهقلی با نتیجه ? 2بر صفر مغلوب تیم دو نفره "هربرت ویلت چینگ" و "فیلیپ مولنر" اتریشی شدند و به مقام نایب قهرمانی این مسابقه‌ها دست یافتند.

مرحله نیمه پایانی بخش انفرادی این رقابت‌ها عصر امروز در مكان فوق برگزار شد و ویلت چینگ و مولنر به دیدار پایانی صعود كردند.

ویلت چینگ در این مرحله در دو ست متوالی " مانوئل جوركوئرا" از ایتالیا را پشت سر گذاشت و مولنر با همین نتیجه از سد "سایمون استادلر" از آلمان گذشت.

همچنین مرحله مقدماتی هفته دوم این مسابقه‌ها روز شنبه با حضور 32 تنیس باز در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

در پایان این مرحله از رقابتها8تنیس باز راهی جدول اصلی می‌شوند.

"سایمون استادلر" از آلمان با در اختیار داشتن رتبه ? 353فدراسیون بین‌المللی تنیس، بخت شماره یك كسب عنوان قهرمانی این دوره از پیكارهاست.

"میگوئیل ترنرا" از كلمبیا نماینده فدراسیون بین‌المللی تنیس در این دوره از رقابتهاست.