تبیان، دستیار زندگی
تست زیر نمونه ای از حرکاتی است که با انجام آن مغز درگیر و گیج می شود. حتی اگر بارها و بارها این عمل را انجام دهید مغز با سردرگمی زیاد همان نتیجه را نشان خواهد داد و هیچ تغییری به وجد نخواهد آمد. این تست بسیار ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هوش پای راست شما چقدر است؟

هوش

تست زیر نمونه ای از حرکاتی است که با انجام آن مغز درگیر و گیج می شود. حتی اگر بارها و بارها این عمل را انجام دهید مغز با سردرگمی زیاد همان نتیجه را نشان خواهد داد و هیچ تغییری به وجد نخواهد آمد. این تست بسیار هیجان انگیز تنها چند ثانیه طول می کشد، باور کردنی نیست، ولی کاملاً صحت دارد.

همین حالا امتحان کنید:

1 – در حالی که مقابل مانیتور نشسته اید (هر جای دیگر مانند صندلی، مبل ... ) پای راستتان را کمی بالا بیاورید و در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.

2 – در همین حال با دست راست یک دایره در خلاف جهت عقربه های ساعت در هوا بکشید. مسیر چرخش پای شما تغییر کرد یا نه؟! یعنی پای شما خلاف عقربه های ساعت شروع به چرخیدن کرد. درست است!؟

هنوز دانشمندان علتی برای این عکس العمل مغز پیدا نکرده اند. در نتیجه هیچ کاری برای تغییر آن نمی توان انجام داد. جالب بود نه؟!... شمامی توانید بارها وبارها این آزمایش را انجام دهید و بارها و بارها همان نتیجه را مشاهده کنید.


دوست عزیز شما می توانید لینك ها و مطالب طنز و سرگرم كننده جالب خود را به ای میل زیر ارسال نمایید : ایمیل فستیوال

بخش امور کاربران سایت تبیان - ارسالی golabi133

آزمون ها و تست های سرگرمی

عجیب ترین خطای چشم

تست هوش انشتین

مغز شما چند ساله است؟

شخصیت شناسی با پرندگان

شخصیت شناسی از روی تاریخ تولد

چه رنگی هستید؟

شخصیت شناسی با درختان

یک تست هوش جالب

هوش خود را بسنجید (تست هوش)