تبیان، دستیار زندگی
مغز انسان بسیار نرم می باشد و ماهیت فیزیکی آن چیزی شبیه به کره نرم یا تخم مرغ خام می باشد. خلقت انسان بگونه ای است که جمجمه از این ماده نرم محافظت می کند. اما کوچکترین ضربه ای که به جمجمه وارد شود و آنرا خدشه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مغز شما چند ساله است؟ (تست جالب)

مغز، حافظه

مغز انسان از سه قسمت پیش مغز، میان مغز و پس مغز تشکیل شده است. پیش مغز : شامل دو قسمت خلفی(پشتی) و قدامی(جلویی) است. قسمت قدامی پیش مغز(تلانسفال) شامل یک جفت لوب بویایی و مخ است و قسمت پس مغز از دو بخش قدامی (متاسفال) و خلفی (میانسفال) تشکیل شده است. در بخش قدامی پس مغز مخچه و برجستگی های حلقوی قرار دارند. مغز انسان بسیار نرم و ماهیت فیزیکی آن چیزی شبیه به کره نرم یا تخم مرغ خام می باشد. خلقت انسان بگونه ای است که جمجمه از این ماده نرم محافظت می کند. اما کوچکترین ضربه ای که به جمجمه وارد شود و آن را خدشه دار کند ممکن است صدمات جبران ناپذیری به مغز وارد کند. لازم به ذکر است که مغز انسان دارای پیچیدگی های بسیار زیاد است که در اینجا مجالی برای گفتن نیست.

برای اینکه ببینید مغز شما چند ساله است روی این لینک کنید.

 سپس روی دکمه Start  کلیک کنید. بعد از یک آماده باش یعنی نمایش اعداد 3-2-1 بایستی جای اعداد که چند لحظه نمایش داده می شود را به خاطر بسپارید و روی مکان های مشخص شده آن اعداد به ترتیب از کم به زیاد کلیک کنید. بعد از چند مرحله، سن مغز شما با توجه به زمان عکس العمل و درستی پاسخ گویی شما محاسبه و نمایش داده می شود.

دوست عزیز شما می توانید لینك ها و مطالب طنز و سرگرم كننده جالب خود را به ای میل زیر ارسال نمایید : ایمیل فستیوال

بخش امور کاربران سایت تبیان - ارسالی گلبانو

شخصیت شناسی با پرندگان

شخصیت شناسی از روی تاریخ تولد

چه رنگی هستید؟

شخصیت شناسی با درختان

یک تست هوش جالب

هوش خود را بسنجید (تست هوش)

جزیره سرگرمی

اولین ویژه نامه طنز و سرگمی 

دهکده شادی و سرگرمی

ایستگاه شادی و خنده