تبیان، دستیار زندگی
درباره جایگزینی فرزاد حسنی به جای احسان علیخانی در برنامه ماه عسل امسال
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوئل فرزاد حسنی و احسان علیخانی

احسان علیخانی
فرزاد حسنی

این برنامه ماه عسل شبکه سه هم برای خودش ماجراهایی دارد. همین دو سال پیش بود که یک مجری جدید، اجرای آن را بر عهده گرفت؛ بازیگری جوان به نام محسن افشانی. البته افشانی، نتوانست در شبکه گفتگومحور سه، زیاد گل کند و جایش را، به مجری چند سال اخیر این برنامه داد؛ احسان علیخانی.

البته وداع افشانی با برنامه، وداعی جانسوز بود و کار، به اشک و ناله هم رسید؛ یعنی در برنامه آخری که افشانی مجری بود، علیخانی آمد و افشانی بغض کرد و رفتارهای غیرحرفه ای اتفاق افتاد. اسم برنامه آن روزها، ماه محبوب بود. نقدها و اظهارنظرهای زیادی هم شد. طرفداران علیخانی، این کار را کاملا طبیعی دانستند و طرفداران دوآتشه محسن افشانی هم، این کار را نوعی خیانت علیخانی به حساب آوردند. به هر حال، این اتفاق افتاد و علیخانی، برنامه های باقیمانده را اجرا کرد و سال بعد را هم، مجری شد و ماه عسل را روی آنتن برد.

اما حالا نوبت علیخانی بود که قافیه را ببازد و جایش را به یک حریف قدرتر، به نام فرزاد حسنی بدهد. البته این جابه جایی، برای مجری ای مثل علیخانی، چندان شکست بزرگی حساب نمی شود. هر چه باشد، او را متهم می کردند به اینکه قصد دارد ادای فرزاد حسنی را در بیاورد. ضمن اینکه نباید فراموش کرد حسنی، جای پای محکمتری در شبکه سه دارد و طرفداران بیشتر را هم می تواند جذب برنامه اش کند. البته این اتفاق هم، بی هیچ حرف و حدیثی در حال روی دادن است، مگر این که احسان علیخانی، بخواهد مصاحبه ای بکند و اسرار ناگفته ای را افشا کند!

بعد از گفتگوی جنجالی فرزاد حسنی با سردار رادان، ناگهان او از اجراهای تلویزیونی و زنده کنار گذاشته شد. شایعات زیادی مطرح شد. البته تلویزیونی ها، این شایعات را رد می کردند و حسنی هم ترجیح می داد که در این مورد، سیاست به خرج داده و حرفی نزند

چرا فرزاد حسنی، جایگزین احسان علیخانی شد؟ به علت تغییر تهیه کننده ماه عسل.

تهیه کننده خاص ترین برنامه گفتگومحور شبکه سه در ماه مبارک، حالا سیدعلی احمدی شده است. میل بیشتر تهیه کنندگان این شبکه هم، بر استفاده از فرزاد حسنی استوار است. حالا این اتفاق افتاده است و فرزاد، قرار است که دوباره در قاب جادویی تلویزیون ظاهر شود. فرزاد حسنی، این اواخر حتی تله تئاتری با عنوان "بر فراز تیر چراغ برق" را بازی کرده بود که از تلویزیون پخش شد.

بعد از گفتگوی جنجالی این مجری معروف با سردار رادان، ناگهان او از اجراهای تلویزیونی و زنده کنار گذاشته شد. شایعات زیادی مطرح شد. البته تلویزیونی ها، این شایعات را رد می کردند و حسنی هم ترجیح می داد که در این مورد، سیاست به خرج داده و حرفی نزند. با حضور مداوم فرزاد حسنی در برنامه ماه عسل امسال، دیگر باید این شایعات را پایان یافته تلقی کنیم و به دور جدیدی از حضور این چهره شناخته شده صدا و سیما چشم بدوزیم؛ البته به شرطی که فرزاد خان، عزم خودش را بر جنجالی دیگر جزم نکند و به داخل حاشیه ها پرتاب نشود.


نگارش: موسی علوی

گروه هنر تبیان