تبیان، دستیار زندگی
جشنواره ادبی لبخند خاکی با اعلام فراخوانی از نویسندگان خواست داستانهای طنز خود درباره جنگ هشت ساله را تا 25 شهریور به دبیرخانه ارسال کنند. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رقابت داستان های طنز جنگ

داستان‌های طنز جنگ در جشنواره "لبخند خاکی" رقابت می کنند

رقابت داستان های طنز جنگ

جشنواره ادبی "لبخند خاکی" با اعلام فراخوانی از نویسندگان خواست داستانهای طنز خود درباره جنگ هشت ساله را تا 25 شهریور به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره ادبی "لبخند خاکی" با محوریت داستان طنز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان قزوین و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری این استان برگزار خواهد شد.

این جشنواره با هدف معرفی زیبایی‌ها و شادی‌های دفاع‌مقدس، در همه قالب‌های هنری به ویژه داستان برگزار می‌شود.

نویسندگان طنز می‌توانند آثار خود را تا 25 شهریور سال جاری به دبیرخانه جشنواره "لبخند خاکی" واقع در قزوین، خیابان بوعلی غربی، شماره 466، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارسال کنند.

اهالی قلم محدودیتی در تعداد آثار ارسالی ندارند ولی هر اثر نباید از 15 صفحه بیشتر شود. آثار برتر جشنواره در قالب کتاب منتشر و نویسندگان این آثار برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور دعوت می‌شوند.

آیین اختتامیه جشنواره ادبی "لبخند خاکی" دهم مهر ماه به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری این استان برگزار خواهد شد.

تنظیم : بخش ادبیات تبیان