تبیان، دستیار زندگی
دوباره آتش كرد در روزى كه كریمى تنها یك نیمه براى بایرن بازى كرد و فریدون زندى حتى یك ثانیه هم براى كایزرسلاترن به میدان نرفت، گلزنى مهدوى كیا و پاس گل هاشمیان بوندس لیگا را براى تماشاگران ایرانى جذاب نگه داشت. شاید این بار ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاس گل و یك نمایش توفانى از هاشمیان، افول كریمى

كیا دوباره آتش كرد


در روزى كه كریمى تنها یك نیمه براى بایرن بازى كرد و فریدون زندى حتى یك ثانیه هم براى كایزرسلاترن به میدان نرفت، گلزنى مهدوى كیا و پاس گل هاشمیان بوندس لیگا را براى تماشاگران ایرانى جذاب نگه داشت.

شاید این بار هم تمام بینندگان تلویزیونى مسابقه بایرن _ نورنبرگ به امید درخشش على كریمى پاى جعبه هاى جادویى نشسته بودند اما اخبار خوب از جایى غیر از نورنبرگ مى رسید.

كریمى پس از یك 45 دقیقه كسل كننده و البته خراب كردن یك موقعیت عالى در محوطه شش قدم حریف در وقت استراحت مسابقه جایش را به زى روبرتو داد. بایرن كه در حضور او نیمه اول را با تساوى یك _ یك تمام كرده بود، پس از نیمكت نشینى جادوگر مسابقه را یك-2 برد تا همه بفهمند كریمى در سراشیبى قرار گرفته.

هرچند كه بایرن با چهارمین پیروزى خود با 12 امتیاز از چهار بازى صدرنشین بوندس لیگا شد.

دومین گل كیا

اما مهدى مهدوى كیا در دومین حضور فیكس خودش در تركیب هامبورگ توانست دومین گلش را بزند. او در دقیقه 55 مسابقه هامبورگ _ ماینز روى پاس یارولیم دومین گل تیم اش را زد تا هامبورگ در نهایت بازى را یك-3 به نفع خودش تمام كند.

دو گل دیگر هامبورگ در این مسابقه را فان درفارت و ویكى زدند تا توماس دال باز هم با مهدوى كیا برنده شود. با این پیروزى، هامبورگ با ده امتیاز از چهار مسابقه تیم سوم بوندس لیگا لقب گرفت.

دومین پاس گل وحید

وحید هاشمیان این بار هم جاى گلزنى، گلسازى كرد.

او در بازى هانوفر _ اینتراخت فرانكفورت فوق العاده بود و در دقیقه 32 پاسى طلایى را به اشتاینر داد تا اولین گل هانوفر رقم بخورد.

البته هانوفر در این بازى یك گل دیگر هم زد تا دست آخر بازى صفر-2 به نفع یاران وحید تمام شود.

هانوفر با این پیروزى توانست اولین سه امتیاز خود را دشت كند تا پس از سه تساوى متوالى با ? امتیاز به رده پنجم بوندس لیگا صعود كند.

غیبت زندى

غایب اصلى این هفته، فریدون زندى بود. او در روزى كه كایزرسلاترن یك شكست سنگین را تحمل كرد حتى براى جبران عقب ماندگى تیم هم به زمین نیامد.

در بازى كایزرسلاترن _ وردربرمن، لاترن با وجود بازى در ورزشگاه خانگى، بازى را یك-5 به حریف باخت.

تك گل لاترن در این مسابقه را آلتینتوپ زد اما چه فایده كه در غیبت زندى، تیم 5 گل خورد. با این نتیجه لاترن با 6 امتیاز از چهار مسابقه تیم هفتم بوندس لیگا است.