تبیان، دستیار زندگی
صدور حکم تبعید برای یک کودک بیت المقدسی به اتهام پرتاب سنگ
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حکم تبعید کودک فلسطینی

صدور حکم تبعید برای یک کودک بیت المقدسی به اتهام پرتاب سنگ + عکس

حکم تبعید کودک فلسطینی

بگو من شما را فقط به یک چیز موعظه می کنم و آن این است که دو به دو یا یک به یک برای خدا به پا خیزید ( سبا - 46)

و این پیام رب العالمین است که توسط پیامبر اکرم به ارمغان آورده شده . موعظه ای است که تا همیشه تاریخ برای انسان ها جاودانه خواهد ماند.

و در جهان امروز جهانی که سرتاسر آن استکبار بر علیه پیروان راستین محمد (ص) دست به خیانت زده و در هر روزش خبر از شکنجه و شهادت عده ای بی گناه می آید و حتی کودکان از این قاعده مستثنی نیستند.

این پیام ،راه را برای همه روشن نگاه می دارد تا جایی که حتی کودکانی در فلسطین ، در میان آتش و خون و بازی های کودکانه این ندا را می شنوند و با اسلحه ی ساده خود ، همان سنگ . سنگی که دل ستمگران از آ سخت تر است برای خدا قیام می کنند .

دادگاه به اصطلاح صلح رژیم صهیونیستی در بیت المقدس دستور تبعید و اخراج احمد غیث کودک 12 ساله بیت المقدسی از ساکنان سلوان را به دلیل پرتاب سنگ  به سوی نظامیان اسراییلی صادر کرد

بارها و بارها خبر شهادت کودکان و نوجوانانی را شنیده ایم که گناهشان فقط دفاع از دین و ناموس کشورشان بود و این بار خبرگزاری قدس از اقدامی سوال برانگیز توسط رژیم صهیونیستی ، مارا با خبر می کند که دادگاه به اصطلاح صلح رژیم صهیونیستی در بیت المقدس دستور تبعید و اخراج احمد غیث کودک 12 ساله بیت المقدسی از ساکنان سلوان را به دلیل پرتاب سنگ  به سوی نظامیان اسراییلی صادر کرد.

این کودک 12 ساله که از ساکنان منطقه بطن الهوی در شهرک سلوان در نزدیکی مسجد الاقصی است و حق ندارد به مدت دو ماه وارد این منطقه شود.

احمد غیث به اتهام پرتاب سنگ به طرف شهرک نشینان صهیونیستی در منطقه العین بازداشت شده بود و به مرکز پلیس صلاح الدین در قدس اشغالی منتقل شد.

و حال آنکه کودکان اسرائیلی با توجه به در دست داشتن تمام امکانات رفاهی ،درگیر  عواقب ناشی از استرس هستند  و طبق مطالعاتی ‌که توسط سازمان جهانی سلامت، موسوم به WHO منتشر‌شده‌، کودکان اسرائیلی زودرنج‌تر از دیگر کودکان جهان هستند و زودتر از آنها عصبانی می‌شوند.

همچنین درصد درد معده، سردرد و کمر‌درد در میان دانش‌آموزان اسرائیلی بیش از دانش‌آموزان دیگر در مدارس کل جهان است که ناشی از دردهای عصبی و احساس نیاز به کمک است.

مطالعات WHO، بر روی 207703 تعداد دانش‌آموز در جهان که 6613 نفرشان از دانش‌آموزان 8 تا 10 ساله اسرائیلی بودند، انجام گرفته . کودکان اسرائیلی در اول لیست41 کشوری قرار گرفتند که کودکان آنها تحت استرس هستند و می توان گفت که رژیم صهیونیستی در خصوص مسائل فرهنگی ـ اخلاقی و اجتماعی، چشم انداز چندان جالبی پیش رو ندارد و باید در انتظار وخامت اوضاع و افزایش بحران های اجتماعی پی در پی باشد، به جرأت می توان گفت که شکاف های اجتماعی رژیم صهیونیستی، در مقایسه با شکاف های اجتماعی جوامع دیگر، پدیده بسیار خاص، متفاوت و قابل توجهی است.

سیفی

بخش هنرمردان خدا