تبیان، دستیار زندگی
ه كه فقط برای پول كار كنیم محمدعلی كشاورز در گفت و گو با خبرنگار هنری ایسنا موضوع فوق را علت كم كاریش در سینما می‌خواند و معتقد است بعد از فیلم روزی كه خواستگار آمد در سال 75 ، دیگر پیشنهاد خوبی در سینما نداشتم البته جوانها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سینما به سمت كارهای تجاری سوق پیدا كرده و دیگر از ما گذشته كه فقط برای پول كار كنیم


محمدعلی كشاورز در گفت و گو با خبرنگار هنری ایسنا موضوع فوق را علت كم كاریش در سینما می‌خواند و معتقد است بعد از فیلم روزی كه خواستگار آمد در سال 75 ، دیگر پیشنهاد خوبی در سینما نداشتم البته جوانها هستند و كار می‌كنند و این برای من دلگرم كننده است.

وی افزود: بعد از دوران مدیریت آقای ضرغامی در معاونت سینمایی ارشاد دوران افت سینما شروع و بیشتر فیلم‌ها تجاری شد و به نوعی هم روابط جای ضوابط را گرفت.

وی افزود: تهیه كننده‌ها برای اینكه پول بیشتری عایدشان شود دوستان خودشان را وارد كار كردند و در واقع خواستند با جوانها دست به كارهای عجیب و غریبی بزنند تا تماشاگران را جذب خودشان بكنند.

این بازیگر با بیان اینكه باید تحول جدی در سینما به وجود آید بهایسناگفت:‌امیدوارم جوانهایی هم كه وارد كار بازیگری می‌شوند در كنار ذوقی كه دارند سواد كار هم پیدا كنند و بدور از جنجالهای تبلیغاتی بتوانند به كارشان بپردازند.

محمدعلی كشاورز كه بازی در بیش از 40 فیلم (برزخی‌ها، كمال‌الملك،‌كفش‌های میرزانوروز، مردی كه موش شد، دلشدگان، ناصرالدین شاه، زیر درختان زیتون،‌روز واقعه،و ...) را در كارنامه‌اش دارد در سالهای اخیر بیشتر فعالیت خودش را معطوف حضور در سریالهای تلویزیونی كرده است.