تبیان، دستیار زندگی
یک شرکت سنگاپوری اقدام به تولید محصولی کرده که علاوه بر داشتن استاندارد گوشی‌های هوشمند، قادر به حفظ جان شما نیز است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گرفتن نوارقلب با موبایل

امروزه بازار موبایل تنوع زیادی دارد. سازندگان سعی در ساخت محصولاتی دارند که بتواند همه نیازهای کاربران را رفع کند. موبایل‌ها به اینترنت وصل می‌شوند، با کیفیت دوربین‌های دیجیتالی عکس می‌گیرند، با کیفیت عالی صدا و ویدئو را پخش می‌کنند و... و هر روز علاوه بر اینکه امکانات قبلی پیشرفته‌تر می‌شود ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی به آنها اضافه می شود.

گرفتن نوارقلب با موبایل

شرکت سنگاپوری Ephone اقدام به تولید محصولی کرده که علاوه بر داشتن استاندارد گوشی‌های هوشمند، قادر به حفظ جان شما نیز است.

ویژگی منحصر به فرد این گوشی ECG است. ECG همان گرفتن نوار قلب است.

از لحظه ای که اقدام به گرفتن نوار قلب می‌کنید 30 ثانیه طول می‌کشد تا برنامه انجام شود. پس از آن می توانید با سرویس GPRS نوار قلب گرفته شده را به هر مرکزی که می خواهید بفرستید.

گرفتن نوارقلب با موبایل

شرکت سازننده تیم ده نفره ای را تشکیل داده تا نوار قلب ارسالی شما را ارزیابی می کنند و در صورت بروز هر گونه نارسایی، به کاربر اطلاع داده و مقدمات و هماهنگی‌های لازم برای پذیرش بیمار به سه بیمارستان محلی انجام می‌شود.

این دستگاه می تواند اطلاعات پزشکی شما مانند فشارخون، گلوکز و کلسترول را از طریق اینترنت به پرونده پزشکی‌تان منتقل کند تا همیشه در دسترس باشد.

این گوشی با قیمت $357.66 در سنگاپور، مالزی و هنگ کنگ در دسترس است. البته توجه داشته باشید که این شرکت برای بررسی نوار قلب ماهیانه از شما $71.10 دریافت می‌کند و با این مبلغ می توانید ده بار در ماه نوار قلب خود را محاسبه و بررسی کنید و با پرداخت $215.46 در ماه می توانید به صورت نامحدود نوار قلب‌تان را چک کنید.

منبع: Cnet

تهیه و تنظیم برای تبیان: فاطمه مجدآبادی