تبیان، دستیار زندگی
معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به فیلم «به رنگ ارغوان» ساخته ابراهیم حاتمی کیا پروانه نمایش داد اما نمایش این فیلم فقط در زمانی امکان پذیر است که وزارت اطلاعات با آن موافقت کند. سید جمال ساداتیان تهیه كننده این فیل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

" به رنگ ارغوان" به زودی در سینما


معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به فیلم «به رنگ ارغوان» ساخته ابراهیم حاتمی کیا پروانه نمایش داد اما نمایش این فیلم فقط در زمانی امکان پذیر است که وزارت اطلاعات با آن موافقت کند.

سید جمال ساداتیان تهیه كننده این فیلم در گفتگو باایرناابراز امیدواری کرده است که با شروع به کار هیات دولت جدید ، «به رنگ ارغوان» بتواند به اکران عمومی درآید. ابراهیم حاتمی کیا این روزها سرگرم پیش تولید یک سریال برای شبکه 3سیماست.تهیه کننده این سریال پیرهادی است که پیش از این ، فیلم «به نام پدر» را برای حاتمی کیا تهیه کرده است.حمید فرخ نژاد و مریلا زارعی 2 بازیگری هستند که حضور آنها در این سریال قطعی شده است.

پیرهادی در گفتگویی با فارس درباره این فیلم یادآور شده است که به دلیل طولانی شدن مراحل فنی ، «به نام پدر» در جشن سینما شرکت نکرده است و او تصمیم دارد این فیلم را در جشنواره فیلم فجر به نمایش گذارد.پیرهادی با ذکر این نکته که تدوین «به نام پدر» به پایان رسیده و محمدرضا علیقلی موسیقی آن را می سازد ، گفته است : سهراب خسروی ساخت تیتراژ این فیلم را براساس طرحی از ابراهیم حاتمی کیا شروع کرده است.

«به نام پدر» با بازی پرویز پرستویی ، مهتاب نصیرپور و گلشیفته فراهانی ، قصه مردی است که زندگی خود را در روزهای جنگ برای دخترش بازگو می کند.

مطالب مرتبط

ابراهیم حاتمی کیا :آثاری همچون بید مجنون اعتقادات مذهبی تماشاگر را چندین برابر ارتقا می دهند