تبیان، دستیار زندگی
معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اعلام جدول زمانی برگزاری و ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون دوره‌های كاردانی پیوسته نظام جدید آموزشكده‌های فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش غیرانتفاعی و غیردولتی، از آغاز ثبت‌نام از 15 تیر ماه خبر داد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت‌نام آزمون آموزشكده‌های فنی وحرفه‌ای از 15تیرآرشیو شد

ثبت نام کنکور

معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اعلام جدول زمانی برگزاری و ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون دوره‌های كاردانی پیوسته نظام جدید آموزشكده‌های فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش غیرانتفاعی و غیردولتی، از آغاز ثبت‌نام از 15 تیر ماه خبر داد.

دكتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به مهلت ثبت‌نام آزمون آموزشكده‌های فنی و حرفه‌ای89، گفت: ثبت‌نام این آزمون از 15 تا 22 تیر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش كشور انجام می‌شود.

وی از برگزاری آزمون دوره‌های كاردانی پیوسته نظام جدید آموزشكده‌های فنی و حرفه‌ای در26 شهریور ماه خبر داد و در مورد ظرفیت پذیرش آزمون، اظهاركرد: حدود 35 هزار نفر در دوره‌های روزانه و بیش از 50 هزار نفر در موسسات غیرانتفاعی پذیرفته خواهند شد كه در كل ظرفیت پذیرش90 هزار نفری این دوره آزمون، نسبت به دوره گذشته یكسان است.

معاون سازمان سنجش با بیان اینكه در این آزمون دیپلمه‌های فنی ‌و حرفه‌ای و كاردانش شركت می‌كنند، تصریح كرد: داوطلبان باید با مراجعه به مراكز پستی در زمان مذكور، دفترچه آزمون و كارت اعتباری به مبلغ5500 تومان و در صورت علاقه‌مندی به شركت در موسسات آموزش غیرانتفاعی و غیردولتی فیش 1500 تومانی دریافت كنند.

خدایی با تاكید بر اینكه معدل در این آزمون تاثیری ندارد، تصریح كرد: اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص شرایط و ضوابط عمومی واختصاصی و نحوه ثبت‌ نام از داوطلبان در 7 و 14 تیر ماه در نشریه پیك‌ سنجش منتشر می‌شود.


جام جم آنلاین

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان - تنظیم: نوربخش