تبیان، دستیار زندگی
ولید صحنه‌هایی از فیلم «فرزند صبح» كه مربوط به دستگیری حضرت امام (ره) است، آغاز شد. محمدرضا شرف‌الدین، تهیه كننده این فیلم ضمن بیان این مطلب به خبرنگار هنری ایسنا گفت:‌این بخش از فیلم احتیاج به یكسری مطالعات و تحقیقات داشت كه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتخاب بازیگرکودکی حضرت امام(ره)


پیش تولید صحنه‌هایی از فیلم «فرزند صبح» كه مربوط به دستگیری حضرت امام (ره) است، آغاز شد.

محمدرضا شرف‌الدین، تهیه كننده این فیلم ضمن بیان این مطلب به خبرنگار هنریایسناگفت:‌این بخش از فیلم احتیاج به یكسری مطالعات و تحقیقات داشت كه باید آن را جستجو می‌كردیم، هم اكنون اطلاعاتمان جمع‌آوری شده است و فیلمبرداری این بخش را با كم شدن گرمای هوا آغاز خواهیم كرد.

وی لوكیشن این بخش را در جاده قم كنار دریاچه‌ی نمك عنوان كرد و از جمشید هاشم‌پور به عنوان بازیگر نقش میانسالی حضرت امام (ره) نام برد.

شرف‌الدین همچنین با اشاره به دیگر بخشهای باقی‌مانده از فیلم گفت: بخشی مربوط به كودكی باقی مانده است كه او را در دو سه سال بعد نشان می‌دهد . آقای افخمی نظرشان روی بزرگ‌تر شدن همان بازیگر خردسال است، اما این موضوع از نظر من منتفی است.

وی افزود: البته نظر آقای افخمی به عنوان یك نظریه هنری كه جزو حق و حقوق كارگردان است را می‌پذیریم اما از نظر تولید تقریبا امكان پذیر نیست.

شرف‌الدین اظهار امیدواری كرد: تصویربرداری این فیلم تا پایان فصل پائیز به پایان برسد.

این تهیه كننده درپایان تاكید كرد بعد ازاتمام تولید «فرزند صبح » از تولید فاصله می‌گیرد و افزود: به لحاظ اینكه موقعیت انجمن سینمای دفاع مقدس و شرایط فرهنگی كه در پیش داریم نیاز به یك انرژی مضاعفی دارد ،تصمیم دارم وقت و انرژی خودم را بر روی سینمای دفاع مقدس متمركز كنم.

این گفتگو درحالی از سوی تهیه كننده «فرزند صبح» مطرح می‌شود كه بهروز افخمی در گفتگویی كه امروز با خبرنگار ایسنا داشت اعلام كرد: منتظر می‌ماند تا بازیگر خردسال بزرگ شود و دررابطه با سكانس دستگیری امام(ره) نیز می‌گوید: تا مهر ماه فیلمبرداری آن بخش انجام می‌شود.

بهروز افخمی این روزها همان‌طور كه طی چند سال اخیراعلام كرد درصدد تاسیس تلویزیون است و می‌گوید: مقدمات تاسیس این تلویزیون كه نام آن صبا و به مدیریت آقای كروبی تاسیس می‌شود بنابراین طبق نظریات ایشان درحال انجام است و امیدواریم ظرف سه ماه آینده این تلویزیون راه‌اندازی شود.

وی در ادامه افزود: مقدمات بخشی از برنامه‌های تولیدی را از هم‌اكنون آغاز كردیم .

افخمی در رابطه با افرادی كه در این تلویزیون همكاری می‌كنند گفت:اسامی آنها را بعدا اعلام خواهم كرد و اعلام جزئیات بیشتر را نیز به بعد موكول می‌كنیم.

منبع: خبر گزاری ایسنا