تبیان، دستیار زندگی
ن خان نیست بلکه درباره بحران خطرناکی است که دست و پاگیر این بازیگر مشهور سینمای هند شده. جناب سلمان خان که 4 سال پیش قرار بوده با آیشواریارای ازدواج کند، الان دارد به سوالاتی درباره همدستی با گروه‌های تروریستی مثل القاعده جوا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سلمان خان و تروریسم!


عنوان بالا اسم فیلم جدید سلمان خان نیست بلکه درباره بحران خطرناکی است که دست و پاگیر این بازیگر مشهور سینمای هند شده. جناب سلمان خان که 4 سال پیش قرار بوده با آیشواریارای ازدواج کند، الان دارد به سوالاتی درباره همدستی با گروه‌های تروریستی مثل القاعده جواب می‌دهد.

حالا آیشواریارای چه ربطی به القاعده و بن لادن دارد؟ ماجرا از این قرار است که میان خانم رای و سلمان خان، اختلاف می‌افتد. از آن اختلاف‌هایی که مانع شکل‌گیری یک زندگی مشترک می‌شود.

وسط این اختلاف، سلمان خان زنگ می‌زند به نامزد عصبانی‌اش و با تهدید چیزهایی را بیان می‌کند که حکایت از رفاقت سلمان خان با کسانی داشته که الان به عنوان تروریست شناخته می‌شوند. این مکالمه ضبط شده و در حال حاضر بلوایی به وجود آورده.

سلمان خان از همان اول زده زیر همه چیز و می‌گوید این صدای من نیست و یک نفر دیگر این حرف‌ها را زده. اما مردم هند براحتی گول حرف‌های او را نمی‌خورند. به همین دلیل ریخته‌اند تو خیابان‌ها و عکس بازیگر محبوبشان را سوزانده‌اند. این در حالی است که سلمان خان یک فیلم هم روی پرده دارد.

گفته می‌شود که از زمان مطرح شدن این مسئله، فروش فیلم سلمان خان چند برابر شده است.

مطالب مرتبط

ایشواریا رای در هالیوود

جنجال سلمان خان

آیا سلمان خان جنایتکار است