تبیان، دستیار زندگی
نرپیشه مرد انتخاب شد در مجله «این استایل» در ماه سپتامبر در مورد جذاب‏ترین ستارگان هالیوود از خوانندگان سوال شد و بیش از 12 هزار نفر در سایت WWW.INSTYLE.COM از میان گزینه‏های موجود که عبارت بودند از: جذاب‏ترین هنرپیشه نقش ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برادپیت برای بار چهارم به عنوان جذاب‏ترین هنرپیشه مرد انتخاب شد


در مجله «این استایل» در ماه سپتامبر در مورد جذاب‏ترین ستارگان هالیوود از خوانندگان سوال شد و بیش از 12 هزار نفر در سایت WWW.INSTYLE.COM از میان گزینه‏های موجود که عبارت بودند از: جذاب‏ترین هنرپیشه نقش اول مرد، جذاب‏ترین هنرپیشه نقش اول زن، جذاب ترین زوج، جذاب‏ترین هنرپیشه بالای 40 سال و جذاب‏ترین ورزشکاران، مطلوب ترین های خود را برگزیدند.

برادپیت برای بار چهارم به عنوان جذاب‏ترین هنرپیشه مرد انتخاب شد. هنرپیشه فیلم آقا و خانم اسمیت با به دست آوردن 99 درصد آرا در صدر جدول جذاب‏ترین‏ها قرار گرفت. آنجلیا جولی نیز، هنرپیشه مقابل برادپیت در فیلم مذکور جذاب‏ترین زن هالیوود نام گرفت. (آیا حضور برادپیت و روابط او با جولی تاثیر در این نظرسنجی داشته است؟)

جورج کلونی هنرپیشه مقابل براد در فیلم "اقیانوس 12 "و شریک جرم او در این فیلم در جایگاه جذاب‏ترین هنرپیشه بالای 40سال نشست و در همین جین سوزان ساراندون جایزه جذاب‏ترین زن 40 ساله را ربود. نیکول کیدمن هنرپیشه فیلم «افسونگر» به خاطر صدای مجذوب کننده خود و نام پرآوازه‏اش مطرح‏ترین چهره جهانی هالیوود است. اگرچه ارنالد بلوم از نظر محبوبیت با کیدمن هم طراز است اما در مقایسه با آنتونیو باندراز شمشیرزن جذاب و جوانتر هالیوود 23 رای عقب‏تر می‏باشد.

دیگر ستاره‏های برگزیده عبارتند از:

تام کروز و کیتی هلمز به عنوان جذاب‏ترین زوج، بی‏ناک جذاب‏ترین خواننده، تایگر وودز و دیوید بکهام به عنوان جذاب‏ترین ورزشکاران.

منتظر لیست جدیدی از جذاب‏ترین‏ها باشید.

منبع: هموطن آنلاین