تبیان، دستیار زندگی
فصل نقل وانتقالات لیگ برتر فوتبال کشورمان در روزهای داغ تابستان در حال انجام شدن است .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار داغ نقل و انتقالات فوتبال(4)

نیکبخت

فصل نقل وانتقالات لیگ برتر فوتبال کشورمان در روزهای داغ تابستان در حال انجام شدن است و باشگاه ها در تلاش هستند تا بازیکنان مورد علاقه خود را بگیرند.

تیم فوتبال صبای قم که بیشار بازیکنان کلیدی خود را از دست رفته می دید در این هفته به سراغ ستاره جنجالی و منشوری سابق رفت و توانست با واحدی نیکبخت قراردادی دو ساله منعقد کند. قمی ها همچنان موفق شدند قرار داد مرتضی کاشی و سهراب بختیاری زاده را نیز تمدید کنند.

اما باشگاه پرسپولیس که چند هفته ای است بی سر و صدا بازیکنان مورد نظر خود را جذب می کند بالاخره لیست فروش خود را اعلام کرد تا بازیکنان این تیم تکلیف خود را بهتر از قبل بدانند.

عادل کلاه کج ، مجتبی زارعی ، اشپیتیم آرفی ، میثم بائو ، سعید حلافی ، ضیا نیک نفس ، اکبر صغیری و مهران فرضیات در لیست فروش باشگاه پرسپولیس قرار گرفتند و با اعلام تیم بعدی خود می توانند نسبت به دریافت رضایتنامه خود اقدام کنند.

در جذب بازیکن نیز همچنان حضور خلعتبری ، ایمان مبعلی ، سید جلال حسینی در پرسپولیس شنیده می شود و باید منتظر ماند و دید سرانجام بازیکنان نامبرده شده با کدام یک از باشگاه ها به توافق خواهد رسید.

آرم و نشان چند  باشگاه لیگ برتر

اما مهترین خبری این هفته ها زیاد به گوش می رسد به حضور مجتبی جباری به ذوب آهن اصفهان برمی گردد که فصل گذشته در اواخر فصل با رفع مصدومیت توانست برای استقلال به میدان برود، با توجه به پایان قراردادش با آبی پوشان مورد توجه باشگاه ذوب‌‌‌آهن قرار گرفته و مذاکرات اولیه با این بازیکن انجام شده است.

هر چند که به نظر می رسد هیات مدیره باشگاه استقلال تشکیل شده است و آنها به زودی با بازیکنان باقی مانده استقلال به طور جدی به مذاکره و تمدید قرارداد خواهند پرداخت تا بیش از این دچار ضعف و مشکل نشوند.

اما از کرج خبر می رسد خودروسازان این شهر نیز فعالیت خود را آغاز کرده اند و پس از حفظ کریم انصاری فر که یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد توانستند با ۴ بازیكن لیگ برترى براى فصل آینده به توافق برسند .مسئولان سایپا باب مذاكره با امید خورج از پاس همدان، مصطفى صبرى از مقاومت سپاسى، جابر انصارى و على لطیفى از صباى قم باز كرده و با آنها قرارداد داخلى منعقد كرده اند.

همچنین باشگاه سایپا با مصطفی صبری به توافق رسید، قرار است قرارداد دوساله خود را با سایپا امضا کند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری

مطالب مرتبط:

اخبار داغ نقل و انتقالات فوتبال(3)

بازار داغ نقل و انتقالات فوتبال (2)

بازار داغ نقل وانتقالات لیگ دهم