تبیان، دستیار زندگی
علیرضا حیدری كناره‌گیری خود را از حضور در مسابقات جهانی مجارستان اعلام كرد. دارنده‌ی شش مدال جهان و المپیك اظهار كرد: با توجه به آسیب دیدگی در ناحیه‌ی رباط پا تصور می‌كنم كه نتوانم حضور موثری در مسابقات جهانی داشته باشم. از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کناره گیری علی رضا حیدری از تیم ملی کشتی آزاد

علیرضا حیدری كناره‌گیری خود را از حضور در مسابقات جهانی مجارستان اعلام كرد.


دارنده‌ی شش مدال جهان و المپیك اظهار كرد: با توجه به آسیب دیدگی در ناحیه‌ی رباط پا تصور می‌كنم كه نتوانم حضور موثری در مسابقات جهانی داشته باشم. از طرفی با توجه به این كه به تعویق افتادن معرفی كشتی‌گیر 96 كیلو تیم ملی در این برهه از زمان، به صلاح كشتی نخواهد بود،‌ از تیم ملی كناره‌گیری می‌كنم و امیدوارم با صلاحدید كمیته‌ی فنی، بهترین نفر، راهی مسابقات جهانی بوداپست شود.

كاپیتان تیم ملی كشتی آزاد در المپیك آتن گفت: برای آماده ساختن كشتی‌ گیر این وزن جهت رویارویی با قهرمانانی چون كورتانیدزه، ابراگیموف، گاتسالوف، كورمایر و ... اعلام آمادگی می‌كنم و حاضر هستم تجربیات چند ساله‌ام را در اختیار كشتی‌گیر 96 كیلو كشورمان در مسابقات جهانی بگذارم.

وی با تشكر از همه مردم، پیشكسوتان و افرادی كه از بازگشت او حمایت كردند، تصریح كرد: امیدوارم جوانان با انگیزه و غیرتمند باعث سربلندی كشتی ایران شوند.

حیدری در پایان خاطر نشان كرد: امسال پیراهن 96 كیلوی تیم ملی را به حریفان هدیه می‌كنم و انشاالله با یك برنامه‌ریزی مناسب در صدد كسب افتخار در مسابقات آتی به ویژه المپیك پكن خواهم بود.

 نامه علی رضا حیدری به ملت