تبیان، دستیار زندگی
كمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال، سرپرست تیم فوتبال پیروزی را به تذكر كتبی و مدافع ملی‌پوش این تیم را به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم محكوم كرد. یحیی گل محمدی و محمود خوردبین كه در جریان آخرین دیدار تیم فوتبال پرسپولیس در ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محرومیت گل محمدی


كمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال، سرپرست تیم فوتبال پیروزی را به تذكر كتبی و مدافع ملی‌پوش این تیم را به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم محكوم كرد.

یحیی گل محمدی و محمود خوردبین كه در جریان آخرین دیدار تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی فوتبال كشور برابر ابومسلم خراسان كادر داوری این دیدار را مورد هجوم قرار داده بودند از سوی كمیته‌ی انضباطی محكوم شدند.

خوردبین، سرپرست تیم فوتبال پیروزی كه در اولین درخواست و احضار كمیته‌ی انضباطی حاضر نشده بود، پس از تاكید كمیته‌ی انضباطی در محل فدراسیون فوتبال حاضر شد و در خصوص اتهامات وارده پاسخ داد.

كمیته‌ی انضباطی نیز پس از بررسی دفاعیات، خوردبین را به توبیخ كتبی محكوم كرد.

یحیی گل محمدی، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس نیز كه در جریان دیدار مذكور با حمله به امیر داوود نژاد، كمك داور این دیدار شرایط اخراجش را فراهم كرد با حكم غیابی به 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم فوتبال پیروزی محكوم شده است. بر این اساس گل محمدی در هفته‌ی اول و دوم پنجمین دوره‌ی رقابت‌های لیگ برتر نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.