تبیان، دستیار زندگی
روز و ماه تاریخ تولد خود را مشخص نموده و روی آن کلیک نمایید تا خصوصیات اخلاقی شما را نشان دهد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شخصیت شناسی با درختان

درخت، شخصیت، درخت شخصیت

ابتدا روز و ماه تاریخ تولد خود را مشخص نموده و روی آن  کلیک نمایید تا خصوصیات اخلاقی شما را نشان دهد.

( این مطلب تنها جنبه سرگرمی دارد )

1 فروردین2 فروردین الی 11 فروردین12 فروردین الی 21 فروردین
22 فروردین الی 31 فروردین1 اردیبهشت الی 10 اردیبهشت11 اردیبهشت الی 24 اردیبهشت
25 اردیبهشت الی 3 خرداد4 خرداد الی 13 خرداد14 خرداد الی 23 خرداد
24 خرداد الی 2 تیر3 تیر4 تیر الی 13 تیر
14 تیر الی 23 تیر24 تیر الی 3 مرداد4 مرداد الی 13 مرداد
14 مرداد الی 22 مرداد23 مرداد الی 1 شهریور2 شهریور الی 11 شهریور
12 شهریور الی 21 شهریور22 شهریور الی 31 شهریور1 مهر
2 مهر الی 11 مهر12 مهر الی 21 مهر22 مهر الی 1 آبان
2 آبان الی 20 آبان21 آبان الی 30 آبان1 آذر الی 10 آذر
11 آذر الی 20 آذر21 آذر الی 30 آذر1 دی
2 دی الی 10 دی11 دی الی 21 دی22 دی الی 4 بهمن
5 بهمن الی 14 بهمن15 بهمن الی 19 بهمن20 بهمن الی 29 بهمن
30 بهمن الی 9 اسفند10 اسفند الی 19 اسفند20 الی 29 اسفند

1 فروردین

درخت بلوط (شجاع)

طبعی قوی دارند، دلیر و نیرومند هستند و در کارها بسیار سختگیر و مستقل عمل می کنند. حساس بوده و به تغییر علاقه ای ندارند. همیشه پایشان را روی زمین نگه می دارند و اهل عمل هستند.

2 فروردین الی 11 فروردین

درخت فندق (غیر عادی)

دلربا - بی صبر و بسیار فهیم هستند. مبارزی فعال برای جنبش های اجتماعی بوده محبوب و عاشقی دم دمی مزاج به حساب می آیند. این گروه شریکی بردبار و در قضاوت بسیار دقیق هستند.

12 فروردین الی 21 فروردین

درخت سماق کوهی (احساساتی)

پر از بشاشیت و خودخواه نیستند. جنب و جوش، ناآرامی و پیچیدگی ها را دوست دارند. هم وابسته و هم مستقل اند. سلیقه خوبی داشته و هنرمندان احساساتی هستند. آنها می توانند شریک خوبی برای زندگی باشند ولی متأسفانه قدرت بخشش آنها بسیار کم است.

22 فروردین الی 31 فروردین

درخت افرا (مستقل)

یک فرد معمولی نیستند. آنها پر از تخیل و ابتکارند ولی در عین حال خجالتی، محتاط و کم حرف هستند. این گروه مغرور و دارای اعتماد به نفس بالایی هستند آنها تشنه تجربیات جدید بوده و در بعضی اوقات عصبی می شوند. افراد این دسته دارای پیچیدگی های فراوان بوده و از نعمت حافظه خوب برخوردار هستند. آنها به راحتی یاد می گیرند که زندگی عشق پیچیده دارد ولی می خواهند همواره تأثیر گذار باشند.

1 اردیبهشت الی 10 اردیبهشت

درخت گردو (پر شور)

سخت گیر عجیب و پر از تضاد بوده و اغلب خودخواه هستند. پرخاشجو و دارای عکس العمل های غیر منتظره هستند. افراد این گروه نجیب و دارای افقی گسترده اند که فی البداهه عمل می کنند. بلند پروازی آنها نامحدود بوده و هرگز انعطاف پذیر نیستند. آنها شریکی دشوار و غیر عادی بوده که اغلب دوستشان ندارند ولی همواره مورد تحسین قرار می گیرند. بسیار حسود و احساساتی بوده و هرگز اهل مصالحه نیستند.

11 اردیبهشت الی 24 اردیبهشت

درخت سپیدار (بلاتکلیف)

بسیار اهل تجمل به نظر می رسند. خیلی اعتماد به نفس ندارند ولی وقتی لازم باشد از خود جرئت نشان می دهند. آنها طالب محیطی گرم هستند. در انتخاب خود بسیار وسواس دارند و اغلب تنها هستند. این گروه دارای طبعی هنرمندانه هستند و گرایشی به سمت فلسفه دارند. دارای سازماندهی خوبی است و در هر موقعیتی قابل اعتماد است و روابط را بسیار جدی می گیرد.

25 اردیبهشت الی 3 خرداد

درخت شاه بلوط (صادق)

این گروه سیاستمدارانی مادرزادی هستند. دارای توان بالا در قضاوت بوده و علاقه مند به تأثیر گذاری بر روی دیگران هستند. اغلب فکر می کنند که دیگران آنها را درک نمی کنند فقط یک بار عاشق می شوند و برای پیدا کردن جفت خود دچار مشکلات زیادی می شوند.

4 خرداد الی 13 خرداد

درخت زبان گنجشک (بلند پرواز)

پر نشاط و سر زنده و به میزان بسیار زیاد جذاب است. این گروه از روی انگیزه آنی و بدون فکر قبلی عمل می کند، پافشاری در هر کاری از خصوصیات آنهاست. از انتظار واهمه ای ندارد. جاه طلب و باهوش و پر استعداد و علاقه مند به بازی با سرنوشت هستند اصولاً دارای تمایلات خودخواهانه و در عین حال بسیار قابل اعتماد و درستکار است آنها چون عاشقی محتاط اند که بعضی اوقات مغزش بر قلب حکم رانی می کند.

14 خرداد الی 23 خرداد

درخت آلش (خوش سلیقه)

دارای زیبایی آرامش بخش بوده و همواره نگران وضع ظاهر خود هستند. خوش سلیقه بوده و تا جایی که امکان دارد به خود سخت نمی گیرند همواره یک زندگی منظم و معقول را هدایت می کنند. این گروه به ندرت با احساسات خود خوشحال می شوند و همیشه به دنبال مهربانی و آگاهی در یک شریک احساساتی هستند. اغل به مردم بدگمان بوده و هیچ وقت به تصمیمات خود اعتماد ندارند. افراد این دسته بسیار با وجدان هستند.

24 خرداد الی 2 تیر

درخت انجیر (حساس)

خیلی قوی و مستقل بوده و به تناقضات و حرف های نامربوط میدان نمی دهند - زندگی را دوست دارند و همین طور خانواده - بچه ها و حیواناتشان را - شوخ طبع بوده و تنبلی و بطالت علاقه ای ندارند این گروه دارای استعداد و هوش بالفطره هستند.

3 تیر

درخت توس (الهام پذیر)

با نشاط و خوش پوش مهربان و در عین حال متظاهر . افراط در هیچ کاری را دوست ندارند. از ابتذال متنفرند و زندگی در طبیعت و آرامش را دوست دارند. خیلی احساساتی نیستند. کمی بلند پرواز و پر از قوه تخیل هستند. از وجودی آرام و راضی کننده سود می برند.

4 تیر الی 13 تیر

درخت سیب (عاشق)

این افراد فریبنده، جذاب و سراسر پر از انرژی مثبت هستند. اهل خوش و بـِش، حادثه جو، حساس و همیشه عاشق اند. دوست دارند عاشق باشند و همیشه عاشقشان باشند. باوفا، زوجی پر محبت- بسیار بخشنده و پر استعداد و اصولاً برای امروز زندگی می کنند - آنها فیلسوفانی با فکر آزاد هستند که دارای قوه تخیل بسیار بالا هستند.

14 تیر الی 23 تیر

درخت صنوبر (مرموز)

دارای سلیقه ای غیرعادی و خوب بوده که تا حدی دارای گرایشات خودخواهانه هستند. این افراد با نزدیکان خود مدارا نموده و تا اندازه ای فروتن هستند. آنها خلاق، کله شق بوده و دارای دوستان بسیار زیاد و بلند پروازی آنها بسیار زیاد است این دسته از مردم بسیار قابل اعتماد هستند.

24 تیر الی 3 مرداد

درخت نارون (شریف)

دارای سرشتی مثبت بوده و با سلیقه لباس می پوشند علاقه ای به بخشیدن خطاهای دیگران ندارند. همواره بشاش و علاقه ای به رهبری کردن دارند و دوست ندارند از کسی اطاعت کنند. شریکی صادق و مهربان اند که دوست دارند برای دیگران تصمیم بگیرند - نجیب زاده - دست و دلباز و طبع خوبی برای شوخی دارند.

4 مرداد الی 13 مرداد

درخت سرو (با وفا)

قوی، عضلانی، سازگار و قانع به آنچه که زندگی به آنها می دهد. خوشبین و خوشنود بوده و بسیار علاقه مند به پول و دانش هستند و از تنهایی متنفرند. عاشقی احساساتی اند که هرگز نمی توانند راضی گردند. بسیار مهربان بوده سرکش و بی دقتند و سریع خشمگین می شوند.

14 مرداد الی 22 مرداد

درخت سپیدار (بلاتکلیف)

بسیار اهل تجمل به نظر می رسند. خیلی اعتماد به نفس ندارند ولی وقتی لازم باشد از خود جرئت نشان می دهند. آنها طالب محیطی گرم هستند. در انتخاب خود بسیار وسواس دارند و اغلب تنها هستند. این گروه دارای طبعی هنرمندانه هستند و به سمت فلسفه گرایش دارند. دارای سازماندهی خوبی است و در هر موقعیتی قابل اعتماد است و روابط را بسیار جدی می گیرد.

23 مرداد الی 1 شهریور

درخت سدر (صمیمی)

دارای زیبایی نادری هستند و می دانند چگونه با محیط سازگار شوند - به تجملات علاقه دارند و از سلامتی خوبی برخوردارند. فردی خجالتی نهستند. غالباً دیگران را کمتر از خود می بینند و دارای اعتماد به نفس بسیار بالایی هستند. مصمم و علاقه مند به گروه افرادی زبردست و دارای خوشبینی سالم هستند. همواره منتظر یک عشق واقعی اند و قادر به گرفتن تصمیم های سریع هستند.

2 شهریور الی 11 شهریور

درخت کاج (منحصر به فرد)

به شراکت های موافق عشق می ورزند. آنها می دانند که زندگی را چگونه راحت بگیرند. بسیار فعال و طبیعت گرا هستند. این گروه افرادی قابل اعتماد و اهل عمل هستند که به سادگی عاشق می شوند ولی احساسات سریعاً او را می سوزاند و تا زمانی که ایده آل خود را نیابد همه چیز برای او ناامید کننده است. در روابط عاشقانه باید مراقب قلب ساده و صمیمی آنها بود که شکسته نشود.

12 شهریور الی 21 شهریور

درخت بید مجنون (مالیخولیایی)

زیبا و پر از مالیخولیا. جذاب و بسیار وابسته به حس تلقین هستند. از هر چیز زیبا و پر سلیقه ، خوششان می آید عاشق سفر بوده و می توانند تحت تأثیر قرار گیرند. آنها دم دمی مزاج صادق- خیالباف و بی قرارند ولی در عین حال پرتوقع و دارای بصیرتی بالا هستند. همواره رنج می کشند ولی اغلب شریکی محکم پیدا می کنند.

22 شهریور الی 31 شهریور

درخت لیموترش (دو دل)

آنچه را زندگی برایش مقرر ساخته خونسردانه می پذیرد. از جنگیدن استرس و رنج کشیدن بیزار است و از تنبلی و بطالت خوشش نمی آید. این گروه اغلب ملایم و دل رحم بوده و برای دوستان خود بسیار وفادار هستند. با استعداد بوده ولی از پشتکار کمی برخوردار هستند و برای همین کمتر استعداد خود را به شکوفایی می رسانند. اغلب در حال شکایت کردن بوده و از درجه حسادت بالایی برخوردارند.

1 مهر

درخت زیتون (خردمند)

عاشق خورشید و گرما هستند. آنها افرادی معقول و متعادل بوده که از پرخاش و خشونت خود دوری می کنند. بردبارند و بشاش و در صحنه های زندگی بسیار خونسرد رفتار می کنند. این گروه بسیار حساس بوده و فارغ از حسادت هستند. آنها عاشق مطالعه و شرکت کردن در جمع مردم خبره هستند.

2 مهر الی 11 مهر

درخت فندق (غیرعادی)

دلربا - بی صبر و خیلی فهیم هستند. مبارزی فعال برای جنبش های اجتماعی بوده محبوب و عاشقی دم دمی مزاج به حساب می آیند. این گروه شریکی بردبار و در قضاوت بسیار دقیق هستند.

12 مهر الی 21 مهر

درخت سماق کوهی (احساساتی)

پر از بشاشیت و دارای موهبت خودخواه نبودن هستند. جنب و جوش ناآرامی و پیچیدگی ها را دوست دارند. هم وابسته و هم مستقل اند. سلیقه خوبی داشته و هنرمندان احساساتی هستند. آنها می توانند شریک خوبی برای زندگی باشند که متأسفانه قدرت بخشش آنها بسیار کم است.

22 مهر الی 1 آبان

درخت افرا (مستقل)

یک فرد معمولی نهستند. آنها پر از تخیل و ابتکارند ولی در عین حال خجالتی و محتاط و کم حرف هستند. این گروه مغرور و دارای اعتماد به نفس بالایی هستند آنها تشنه تجربیات جدید بوده که در بعضی اوقات عصبی می شوند. افراد این دسته دارای پیچیدگی های فراوان بوده و از نعمت حافظه خوب برخوردار هستند. آنها به راحتی یاد می گیرند که زندگی عشق پیچیده دارد ولی می خواهند همواره تأثیر گذار باشند.

2 آبان الی 20 آبان

درخت گردو (پر شور)

سختگیر عجیب و پر از تضاد بوده و اغلب خودخواه هستند. پرخاشجو دارای عکس العمل های غیر منتظره هستند. افراد این گروه نجیب و دارای افقی گسترده هستند که فی البداهه عمل می کنند. بلند پروازی آنها نامحدود بوده و هرگز انعطاف پذیر نیستند. آنها شریکی دشوار و غیرعادی بوده که اغلب دوستشان ندارند ولی همواره مورد تحسین قرار می گیرند. بسیار حسود و احساساتی بوده و هرگز اهل مصالحه نیستند.

21 آبان الی 30 آبان

درخت شاه بلوط (صادق)

این گروه سیاستمدارانی مادرزادند دارای توان بالا در قضاوت بوده و علاقه مند به تأثیر گذاری بر روی دیگران هستند. اغلب فکر می کنند که دیگران آنها را درک نمی کنند فقط یک بار عاشق می شوند و برای پیدا کردن جفت خود دچار مشکلات زیادی می شوند.

1 آذر الی 10 آذر

درخت زبان گنجشک (بلند پرواز)

پر نشاط و سر زنده و به میزان بسیار زیاد جذاب است. این گروه از روی انگیزه آنی و بدون فکر قبلی عمل می کند، پافشاری در هر کاری از خصوصیات آنهاست. از انتظار واهمه ای ندارد. جاه طلب و باهوش و پر استعداد و علاقه مند به بازی با سرنوشت هستند اصولاً دارای تمایلات خودخواهانه و در عین حال بسیار قابل اعتماد و درستکار است آنها چون عاشقی محتاط اند که بعضی اوقات مغزش بر قلب حکمرانی می کند.

11 آذر الی 20 آذر

درخت آلش (خوش سلیقه)

دارای زیبایی آرامش بخش بوده و همواره نگران وضع ظاهر خود هستند. خوش سلیقه بوده و تا جایی که امکان دارد به خود سخت نمی گیرند همواره یک زندگی منظم و معقول را هدایت می کنند. این گروه به ندرت با احساسات خود خوشحال می شوند و همیشه به دنبال مهربانی و آگاهی در یک شریک احساساتی هستند. اغلب به مردم بد گمان بوده و هیچ وقت به تصمیمات خود اعتماد ندارند. افراد این دسته بسیار با وجدان هستند.

21 آذر الی 30 آذر

درخت انجیر (حساس)

خیلی قوی و مستقل بوده و به تناقضات و حرف های نامربوط میدان نمی دهند - زندگی را دوست دارند و همین طور خانواده - بچه ها و حیواناتشان را - شوخ طبع بوده و تنبلی و بطالت علاقه ای ندارند این گروه دارای استعداد و هوش بالفطره هستند.

1 دی

درخت راش (خلاق)

دارای سلیقه خوب و دارای قدرت سازماندهی بسیار بالایی در زندگی و شغل خود هستند. همیشه نگران وضعیت ظاهری خود هستند آنها رهبران خوبی هستند که غالباً ریسک های غیر ضروری انجام نمی دهند. این گروه به تناسب اندام خود از طریق رژیم، ورزش و غیره بسیار علاقه مندند.

2 دی الی 10 دی

درخت سیب (عاشق)

این افراد فریبنده، جذاب و سرارسر پر از انرژی مثبت هستند. اهل خوش و بش حادثه جو حساس و همیشه عاشق اند. دوست دارند عاشق باشند و همیشه عاشقشان باشند. با وفا زوجی پر محبت- بسیار بخشنده و پر استعداد و اصولاً برای امروز زندگی می کنند - آنها فیلسوفانی با فکر آزاد هستند که دارای قوه تخیل بسیار بالا هستند.

11 دی الی 21 دی

درخت صنوبر (مرموز)

دارای سلیقه ای غیر عادی و خوب بوده که تا حدی دارای گرایشات خودخواهانه هستند. این افراد با نزدیکان خود مدارا نموده و تا اندازه ای فروتن هستند. آنها خلاق، کله شق بوده و دارای دوستان بسیار زیاد و بلند پروازی آنها بسیار زیاد است این دسته از مردم بسیار قابل اعتماد هستند.

22 دی الی 4 بهمن

درخت نارون (شریف)

دارای سرشتی مثبت بوده و با سلیقه لباس می پوشند علاقه ای به بخشیدن خطاهای دیگران ندارند. همواره بشاش و علاقه ای به رهبری کردن دارند و دوست ندارند از کسی اطاعت کنند. شریکی صادق و مهربانند که دوست دارند برای دیگران تصمیم بگیرند - نجیب زاده - دست و دلباز و طبع خوبی برای شوخی دارند.

5 بهمن الی 14 بهمن

درخت سرو (با وفا)

قوی، عضلانی سازگار و قانع به آنچه که زندگی به آنها می دهد. خوشبین و خوشنود بوده و بسیار علاقه مند به پول و دانش هستند و از تنهایی متنفرند. عاشقی احساساتی اند که هرگز نمی توانند راضی گردند. بسیار مهربان بوده سرکش و بی دقت اند و سریع خشمگین می شوند.

15 بهمن الی 19 بهمن

درخت سپیدار (بلاتکلیف)

بسیار اهل تجمل به نظر می رسند. خیلی اعتماد به نفس ندارند ولی وقتی لازم باشد از خود جرئت نشان می دهند. آنها طالب محیطی گرم هستند. در انتخاب خود بسیار وسواس دارند و اغلب تنهاست. این گروه دارای طبعی هنرمندانه هستند و گرایشی به سمت فلسفه دارند. دارای سازماندهی خوبی است و در هر موقعیتی قابل اعتماد است و روابط را بسیار جدی می گیرد.

20 به من الی 29 بهمن

درخت سدر (صمیمی)

دارای زیبایی نادری هستند و می دانند چگونه با محیط سازگار شوند - به تجملات علاقه دارند و از سلامتی خوبی برخوردارند. فردی خجالتی نیستند. غالباً دیگران را کمتر از خود می بینند و دارای اعتماد به نفس بسیار بالایی هستند. مصمم و علاقه مند به گروه افرادی زبردست و دارای خوشبینی سالم هستند. همواره منتظر یک عشق واقعی اند و قادر به گرفتن تصمیم های سریع هستند.

30 بهمن الی 9 اسفند

درخت کاج (منحصر به فرد)

به شراکت های موافق عشق می ورزند. آنها می دانند که زندگی را چگونه راحت بگیرند. بسیار فعال و طبیعت گرا هستند. این گروه افرادی قابل اعتماد و اهل عمل اند که به سادگی عاشق می شوند ولی احساسات سریعاً او را می سوزاند و تا زمانی که ایده آل خود را نیابد همه چیز برای او ناامید کننده است. در روابط عاشقانه باید مراقب قلب ساده و صمیمی آنها بود که شکسته نشود.

10 اسفند الی 19 اسفند

درخت بیدمجنون (مالیخولیایی)

زیبا و پر از مالیخولیا. جذاب و بسیار وابسته به حس تلقین هستند. از هر چیز زیبا و پر سلیقه خوششان می آید عاشق سفر بوده و می توانند تحت تأثیر قرار گیرند. آنها دم دمی مزاج، صادق- خیالباف و بی قرارند ولی در عین حال پرتوقع و دارای بصیرتی بالا هستند. همواره رنج می کشند ولی اغلب شریکی محکم پیدا می کنند.

20 الی 29 اسفند

درخت لیموترش (دو دل)

آنچه را زندگی برایش مقرر ساخته خونسردانه می پذیرد. از جنگیدن استرس و رنج کشیدن بیزار است و از تنبلی و بطالت خوشش نمی آید. این گروه اغلب ملایم و دل رحم بوده و برای دوستان خود بسیار وفادار هستند. با استعداد بوده ولی از پشتکار کمی برخوردار هستند و برای همین کمتر استعداد خود را به شکوفایی می رسانند. اغلب در حال شکایت کردن بوده و از درجه حسادت بالایی برخوردارند.

بخش امور کاربران سایت تبیان

دوست عزیز شما می توانید لینك ها و مطالب طنز و سرگرم كننده جالب خود را به ای میل زیر ارسال نمایید : ایمیل فستیوال

ارسالی از طرف کاربر با نام مستعار peterpan2006

تست روان شناسی رنگ ها

شناخت شخصیت از روی خنده

شخصیت شناسی با اشکال هندسی

شخصیت شناسی با انگشتان

شخصیت شناسی با سنگ ها

محاسبه سن با شکلات (جالب)

خطای چشم یا خطای مغز؟ (تست جالب)

تست تمرکز

هوش پای راست شما چقدر است؟

مغز شما چند ساله است؟ (تست جالب)

یک تست هوش جالب

هوش خود را بسنجید (تست هوش)

شخصیت شناسی با پرندگان

شخصیت شناسی از روی تاریخ تولد

شخصیت شناسی با رنگ ها

شخصیت شناسی با درختان