تبیان، دستیار زندگی
اره جدیدترین ساخته‌ی رضا میركریمی، با عنوان «خیلی دور، خیلی نزدیك» برای نمایش در جشنواره بیست وسوم فیلم فجر اواخر هفته اخیر آماده می شود . ایسنا- میركریمی در این باره  گفت: «خیلی دور، خیلی نزدیك» به اولین نمایش خود در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جدیدترین ساخته‌ی رضا میركریمی در جشنواره


جدیدترین ساخته‌ی رضا میركریمی، با عنوان «خیلی دور، خیلی نزدیك» برای نمایش در جشنواره بیست وسوم فیلم فجر اواخر هفته اخیر آماده می شود .

ایسنا- میركریمی در این باره  گفت: «خیلی دور، خیلی نزدیك» به اولین نمایش خود در جشنواره فجر كه در سینما بهمن است نخواهد رسید.  داستان این فیلم درباره‌ی پزشكی است كه سعی می‌كند، به دنیای پسرش وارد شود. محمد رضا علیقلی، موسیقی این فیلم را ساخته است و صدا گذاری و تركیب صدای خیلی دور خیلی نزدیك، به توسط بهمن اردلان انجام شده است فیلمنامه این فیلم، توسط رضا میر كریمی و محمد رضا گوهری نوشته شده و مدیر فیلمبرداری فیلم: حمید خضوعی ابیانه بود است دیگر عوامل این فیلم عبارتند از:

امیر اثباتی: طراح صحنه و لباس، محمدرضا نجفی: مدیر تولید، جلیل شعبانی: دستیار اول كارگردان و برنامه‌ریز و مسعود رایگان، الهام حمیدی و افشین هاشمی بازیگران اصلی این فیلم میر كریمی هستند كه بخش اصلی آن در روستائی با نام "‌مصر" می‌گذرد .خیلی دور، خیلی نزدیك محصول سازمان توسعه سینمایی سوره (حوزه هنری ) است.