تبیان، دستیار زندگی
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس هرگونه مذاکره این باشگاه مبنی بر به خدمت گرفتن خداداد عزیزی را رد کرد و گفت: من هم ازطریق روزنامه ها در جریان این خبرقرارگرفتم. محمود خوردبین درگفتگوبا مهر ضمن بیان این مطلب افزود: ازپیوستن خداداد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وضعیت پرسپولیس از زبان خوردبین


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس هرگونه مذاکره این باشگاه مبنی بر به خدمت گرفتن خداداد عزیزی را رد کرد و گفت: من هم ازطریق روزنامه ها در جریان این خبرقرارگرفتم.

محمود خوردبین درگفتگوبا مهر ضمن بیان این مطلب افزود: ازپیوستن خداداد عزیزی به پرسپولیس کاملا بی خبرم و تنها ازطریق خبرهای روزنامه ها متوجه این موضع شدم.

وی در مورد وضعیت احمد مومن زاده گفت : درحال انجام مذاکرات نهایی با این بازیکن هستیم درصورت رسیدن به توافق نهایی با وی قراردادخواهیم بست.

سرپرست پرسپولیس با بیان اینکه سفراین تیم به کانادا منتفی شده است تصریح کرد: متاسفانه به علت اینکه نتوانسته بودیم بازیکنان مورد نظرخودرا جذب کنیم این سفر منتفی شد.

وی درمورد برپای اردوی داخلی برای پرسپولیس گفت : فعلا محل و زمان این اردو مشخص نشده است اما پس از اینکه کار ثبت قرارداد بازیکنانمان به پایان برسد وضعیت برپایی اردوی داخلی را نیز مشخص خواهیم کرد.

محمود خوردبین با بیان اینکه از امروز بازیکنان این تیم قراردادشان را درهیات فوتبال به ثبت خواهند رساند ازمحمد محمدی به عنوان اولین بازیکن فصل قبل نام برد که امروز و قبل از سفر به ترکیه قراردادش را تمدید خواهد کرد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درمورد آخرین وضعیت تمرینات این تیم گفت : خوشبختانه با انگیزه و نیروی بالای کادرفنی تمرینات تیم با شور ونشاط خاصی پیگیری می شود و بازیکنان در شرایط فعلی به 70 درصد آمادگی رسیده اند.

محمود خوردبین در پایان ابراز امیدواری کرد با برطرف شدن مشکلات این تیم وجذب بازیکنان مورد نظر، پرسپولیس حضوری قدرتمند دررقابتهای لیگ آینده داشته باشد.