تبیان، دستیار زندگی
علیرضا حیدری به اردوی تیم ملی دعوت شد محسن كاوه: پس از تمرین دوشنبه در خصوص حیدری تصمیم‌ می‌گیریم علیرضا حیدری به اردوی تیم ملی كشتی آزاد دعوت شد. به دنبال درخواست دبیر كمیته‌ی ملی المپیك و جمعی از پیشكسوتان كشتی كشور از فدرا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت علیرضا حیدری به تیم ملی


علیرضا حیدری به اردوی تیم ملی دعوت شد

محسن كاوه: پس از تمرین دوشنبه در خصوص حیدری تصمیم‌ می‌گیریم

علیرضا حیدری به اردوی تیم ملی كشتی آزاد دعوت شد.

به دنبال درخواست دبیر كمیته‌ی ملی المپیك و جمعی از پیشكسوتان كشتی كشور از فدراسیون كشتی مبنی بر دادن فرصت مجدد به علیرضا حیدری، امروز نشستی با حضور محمدرضا طالقانی رییس فدراسیون كشتی، جواد رفوگر دبیر این فدراسیون و محسن كاوه مربی تیم ملی كشتی آزاد برگزار شد كه در نهایت تصمیم بر این گرفته شد تا حیدری در تمرینات صبح و بعد از ظهر تیم ملی كشتی آزاد در روز دوشنبه حضور یابد.

محسن كاوه مربی و سخنگوی تیم ملی كشتی آزاد در این رابطه به خبرنگار كشتی ایسنا گفت: برای پی‌گیری كارهای اعزام تیم ملی آزاد به لهستان و همچنین امور مربوط به ویزای كشتی‌گیران، زودتر از تیم ملی به تهران آمدم كه به احترام درخواست‌های صورت گرفته، نشستی با حضور رییس و دبیر فدرسایون برگزار كردیم و قرار بر این شد تا علیرضا حیدری در تمرینات صبح و بعد از ظهر روز دوشنبه‌ی تیم ملی شركت كند تا پس از این تمرینات میزان آمادگی وی را بسنجیم.

كاوه تصمیم‌گیری در خصوص حیدری را به پس از حضور وی در اردو موكول كرد و افزود: پس از این كه از وضعیت و میزان آمادگی وی مطلع شدیم، در خصوص حیدری تصمیم‌گیری می‌كنیم.

مربی تیم ملی در خصوص احتمال اعزام حیدری به تورنمنت لهستان گفت: این موضوع نیز پس از تمرین حیدری در اردوی تیم ملی و تصمیم‌گیری در خصوص وی مشخص می‌شود.

كاوه در ادامه اردوی ساری را بسیار مطلوب ارزیابی كرد و افزود: امكانات بسیار خوبی در این اردو فراهم شده بود كه در دو روز آخر نیز در یك منطقه توریستی حضور یافتیم و برای اردوی بعدی این مكان را لحاظ خواهیم كرد. مردم كشتی دوست مازندران نیز استقبال خوبی از تیم داشتند و از بحث قانونمندی در كشتی بسیار حمایت می‌كردند.

وی در پایان خاطر نشان كرد: خوشبختانه ویزای لهستان آماده شده است و با كم كردن فشار تمرینات در هفته‌ی پایانی، كشتی‌گیران را آماده‌ی حضور در دو مسابقه‌ی لهستان و ازمیر خواهیم كرد.

علیرضا حیدری:

علی‌رغم این كه در بدنسازی هستم، به اردوی تیم ملی می‌روم

حاضرم با سه مدعی دیگر كشتی بگیرم یا به تورنمنت بروم

علیرضا حیدری گفت: علیرغم این كه در دوران بدنسازی و زیر فشار سنگین تمرینات به سر می‌برم، به احترام فدراسیون و مربیان روز دوشنبه به اردوی تیم ملی می‌روم.

دارنده‌ی شش مدال كشتی جهان و المپیك در رابطه با تصمیم گرفته شده در خصوص حضور وی در اردوی تیم ملی اظهار كرد: در حال حاضر تمرینات سنگینی را پشت سر می‌گذارم اما به خاطر احترام به تصمیم گرفته شده، در اردوی روز دوشنبه تیم ملی حضور خواهم یافت.

وی افزود: من حاضرم با سه مدعی دیگر وزن 96 كیلوگرم كشتی انتخابی بگیرم و یا به همراه مدعیان به تورنمنت اعزام شوم. اگر آماده باشم و از سد حریفان عبور كنم به عضویت تیم ملی در می‌آیم، در غیر اینصورت فرد برنده به مسابقات جهانی اعزام می‌شود كه برای وی آرزوی موفقیت می‌كنم. كشتی گرفتن من با سایر مدعیان حق طبیعی‌ام است كه در چارچوب قانون قرار دارد و اگر كشتی گیری ناآماده باشد شكست می‌خورد كه تبعات آن متوجه آن كشتی‌گیر می‌شود.

كاپیتان تیم ملی كشتی آزاد در المپیك آتن با تشكر از نامه‌ی پیشكسوتان كشتی و دبیر كمیته‌ی ملی المپیك به فدراسیون كشتی خاطر نشان كرد: از این اقدام پیشكسوتان تشكر می‌كنم. من تنها قصد دفاع از حق طبیعی خود را داشته‌ام تا در چارچوب قانون در مسابقات جهانی شركت كنم.

گفتنی است، به دنبال درخواست دبیر كمیته‌ی ملی المپیك و جمعی از پیشكسوتان كشتی كشور از فدراسیون كشتی مبنی بر دادن فرصت مجدد به علیرضا حیدری، امروز نشستی با حضور محمدرضا طالقانی رییس فدراسیون كشتی، جواد رفوگر دبیر این فدراسیون و محسن كاوه مربی تیم ملی كشتی آزاد برگزار شد كه در نهایت تصمیم بر این گرفته شد تا حیدری در تمرینات صبح و بعد از ظهر تیم ملی كشتی آزاد در روز دوشنبه حضور یابد.

 نامه علیرضا حیدری به ملت