تبیان، دستیار زندگی
جنایت تاسوکی و شهادت بیش از 20 نفر از هموطنان بی گناه و زخمی کردن تعدادی دیگر، جنایت دارزین کرمان، شهادت جمعی از مسافران بی گناه و آتش زدن تعدادی خودرو، شهادت شماری از نیروهای انتظامی، قتل، سرقت مسلحانه، قاچاق عمده موادمخدر، شرارت، اقدام های ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ریگی اعدام شد

عبدالحمید ریگی

"عبدالحمید ریگی" برادر عبدالمالک ریگی شرور و تروریست، صبح دوشنبه باحضور خانواده های شهدای حوادث تروریستی در زندان مرکزی زاهدان به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از محل اجرای حکم این تروریست، در مراسم اجرای حکم عبدالحمید ریگی تعدادی از خانواده های شهدای حادثه تروریستی تاسوکی نیز حضور داشتند.

جنایت تاسوکی و شهادت بیش از 20 نفر از هموطنان بی گناه و زخمی کردن تعدادی دیگر، جنایت دارزین کرمان، شهادت جمعی از مسافران بی گناه و آتش زدن تعدادی خودرو، شهادت شماری از نیروهای انتظامی، قتل، سرقت مسلحانه، قاچاق عمده موادمخدر، شرارت، اقدام های تروریستی، بمب گذاری و غیره از جمله اتهام های عبدالحمید ریگی عضو گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی است.

بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه انقلاب اسلامی وی به اعدام محکوم شده بود که پس از تایید مراجع عالی قضایی به مرحله اجرا درآمد.

عبدالحمید ریگی سال 87 تحویل ایران شد و طی این مدت در مصاحبه های مختلف با رسانه ها و همچنین گفت و گو در جمع ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان به جنایات خود و ارتباطات گروهک تروریستی ریگی با کشورهای غربی از جمله آمریکا اعتراف کرد.

تنظیم:س.آقازاده